ΚΑΜΙΝΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας

Ο Κωνσταντίνος Καμινάκης είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών (Ph.D) στο Μάρκετινγκ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Από το ίδιο Πανεπιστημιακό ίδρυμα κατέχει Πτυχίο Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής και Μεταπτυχιακό (M.Sc) στο Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία. Είναι Επίκουρος Καθηγητής στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ενώ έχει διδάξει σε πολλά Πανεπιστημιακά Ιδρύματα όπως το ΕΚΠΑ και το ΕΑΠ σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο σειρά μαθημάτων Μάρκετινγκ, που αφορούν κυρίως την Έρευνα Μάρκετινγκ, το Ποσοτικό Μάρκετινγκ, το Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών και το Digital Marketing. Παράλληλα έχει συνεργαστεί ως Επιστημονικός Συνεργάτης Πανεπιστημίων, Εκπαιδευτής στελεχών και έχει εκτεταμένη εμπειρία από την αγορά και τον ιδιωτικό τομέα.

Το ερευνητικό του έργο έχει παρουσιαστεί σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια των επιστημονικών χώρων του Μάρκετινγκ και του Μάνατζμεντ και έχει δημοσιευθεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με σύστημα κριτών, συμπεριλαμβανομένων των: Journal of Travel Research, Journal of Business Research, Tourism Management, Industrial Marketing Management,  Tourism Management Perspectives, Marketing Intelligence and Planning, International Journal of Business Performance Management και άλλα. Έχει διατελέσει μέλος κριτικής επιτροπής σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Τέλος, είναι (ή έχει κατά τo παρελθόν διατελέσει) μέλος των διεθνών επιστημονικών κοινοτήτων Greek Marketing Academy, European Marketing Academy, American Marketing Association, Academy of Marketing Science και άλλων.

Πρόσφατες δημοσιεύσεις:

  • Boukis, A., Khanyapuss, P., Balmer, J., Kaminakis, K., Papastathopoulos, A. (2021) “Unveiling frontline employees' brand construal types during corporate brand promise delivery: A multi-study analysis”, Journal of Business Research.
  • Papastathopoulos, A., Kaminakis, K., & Mertzanis, C. (2020) “What services do Muslim tourists want? Uncovering nonlinear relationships and unobserved heterogeneity”, Tourism Management Perspectives, 35.
  • Kottika, E., Özsomer, A., Rydén, P., Theodorakis, I. G., Kaminakis, K., Kottikas, K. G., & Stathakopoulos, V. (2020) “We survived this! What managers could learn from SMEs who successfully navigated the Greek economic crisis”, Industrial Marketing Management, 88, 352-365.
  • Papastathopoulos, A., Zamberi, A. S., Al Sabri, N., Kaminakis, K. (2019) “Demographic Analysis of Residents’ Support for Tourism Development in the UAE: A Bayesian Structural Equation Modeling Multigroup Approach”, Journal of Travel Research.
  • Kaminakis, K., Karantinou, K., Koritos, C., Gounaris, S. (2019) “Hospitality Servicescape Effects on customer-employee interactions: A multilevel study”, Tourism Management, 72, 130-144.
  • Boukis, A., Kaminakis, K., Siampos, A., Kostopoulos, I. (2015) “Linking internal marketing with customer outcomes”, Marketing Intelligence and Planning.
  • Lodorfos, G., Kostopoulos, K., Kaminakis, K., Rudawska, E. (2015) “The Impact of Service Delivery System Effectiveness on Service Quality: A Hierarchical Approach”, International Journal of Business Performance Management.

 

 

Πλήρες Βιογραφικό: 

Τελευταία ενημέρωση: 06-09-2022

 

* Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν φέρει καμία ευθύνη όσον αφορά στην ακρίβεια των στοιχείων του συνοπτικού και του πλήρους βιογραφικού των μελών του προσωπικού, όπως αυτά αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους συντάκτες των βιογραφικών σημειωμάτων.