ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΑ

Η Δρ. Έλενα Χατζοπούλου είναι Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο τμήμα ΟΔΕ και κάτοχος διδακτορικού από το Πανεπιστήμιο του Newcastle (Ηνωμένο Βασίλειο).

Έχει διατελέσει Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μάρκετινγκ και Ψηφιακού Μάρκετινγκ σε Παν/μια του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας αλλά και (επισκέπτρια) Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο IESEG, School of Management της Γαλλίας. Επίσης, είναι μέλος της επιτροπής αξιολόγησης ερευνητικών κονδυλίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (π.χ. AGRIP-SIMPLE-2021, AGRIP-MULTI-2021) αλλά και της Σερβίας (Science Fund of the Republic of Serbia).

Πριν ενταχθεί στον ακαδημαϊκό χώρο, είχε εργαστεί στον ιδιωτικό τομέα ως υπεύθυνη Μάρκετινγκ.

Η Δρ. Χατζοπούλου έχει επιβλέψει πληθώρα διατριβών φοιτητών Μάρκετινγκ και έχει προσφέρει επίσης συμβουλευτικές υπηρεσίες σε εταιρείες με κύριο αντικείμενο το μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ και την επικοινωνία.

Έχει διδάξει σε φυσικό αλλά και σε ψηφιακό περιβάλλον, σε προπτυχιακό αλλά και σε μεταπτυχιακό επίπεδο/MBA. Μερικά μαθήματα εκ των οποίων είναι τα: Digital consumer, E-business, Branding, International Marketing, Emerging Markets, Integrated Marketing Communications. Για τα οποία και έλαβε εξαιρετικές αξιολογήσεις από τους φοιτητές.

Κατά τη διάρκεια της ακαδημαϊκής της θητείας στο Ηνωμένο Βασίλειο πιστοποιήθηκε ως fellow of the Higher Education - UKPSF (D2).

Έργο της επιλέχθηκε για δημοσίευση στο βιβλίο "Principles of Marketing" (8η έκδοση) από τους παγκοσμίου φήμης Καθηγητές Μάρκετινγκ Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C Harris & Hongwei He.

Έχει λάβει το "Teaching Excellence award" από την Academy of Marketing, το "Best paper award" στο συνέδριο IFIP e-Business, e-Services and e-Society. Έχει επίσης βραβευτεί ως «εξαιρετική κριτής» και «εξαιρετική συνεισφορά στην κρίση άρθρων προς δημοσίευση» από το περιοδικό Computers in human behaviour. Άρθρο της έχει λάβει τη διάκριση top cited άρθρο στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό Journal of Consumer Behaviour.

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στα πεδία του ψηφιακού μάρκετινγκ, μάρκετινγκ τροφίμων και εστιατορίων, συμπεριφορά καταναλωτή, εμπειρία καταναλωτή ενώ, την έχουν απασχολήσει ερευνητικά οι έννοιες της αυθεντικότητας και ποιότητας. Οι έρευνές της έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά (όλα σε 2-4 ABS list) αλλά και στον διεθνή και ελληνικό τύπο (π.χ. ΤΑ ΝΕΑ, Οικονομικός Ταχυδρόμος).

Είναι η συγγραφέας του βιβλίου: Ethnic Hospitality Marketing - Authenticity and Quality Constructions in the Greek Food Industry, εκδ. Routledge και Editorial Review Board (ERB) member του Journal of Business Research.

Έχει διατελέσει επιστημονική υπεύθυνη της πρώτης ημερίδας του τμήματος Ο.Δ.Ε. <<ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ… WORK-LIFE BALANCE>> η οποία και διεξήχθη αποκλειστικά με χορηγίες ιδιωτικών επιχειρήσεων και τη συμμετοχή σαράντα (40) φοιτητών εθελοντών.

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ:

<<ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ… WORK-LIFE BALANCE>> σύνδεσμος

LinkedIn σύνδεσμος Δρ. Χατζοπούλου

Google Scholar σύνδεσμος Δρ. Χατζοπούλου

Προϋποθέσεις χορήγησης συστατικής επιστολής σε φοιτητές – ΚΛΙΚ ΕΔΩ!

 

Πλήρες Βιογραφικό: 

Τελευταία ενημέρωση: 19-02-2024

 

* Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν φέρει καμία ευθύνη όσον αφορά στην ακρίβεια των στοιχείων του συνοπτικού και του πλήρους βιογραφικού των μελών του προσωπικού, όπως αυτά αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους συντάκτες των βιογραφικών σημειωμάτων.