ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΑ
Η Δρ. Έλενα Χατζοπούλου είναι Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο τμήμα ΟΔΕ.
Είναι κάτοχος διδακτορικού απο το Πανεπιστήμιο του Newcastle (Ηνωμένο Βασίλειο) ενώ, έχει αποφοιτήσει απο το Μεταπτυχιακό Διοίκησης Υπηρεσιών (part-time) του ΟΠΑ.
Έχει διατελέσει Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μάρκετινγκ και Ψηφιακού Μάρκετινγκ σε Παν/μια του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας αλλά και (επισκέπτρια) Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο IESEG, School of Management της Γαλλίας. Επίσης, είναι μέλος της επιτροπής αξιολόγησης ερευνητικών κονδυλίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (π.χ. AGRIP-SIMPLE-2021, AGRIP-MULTI-2021) αλλά και της Σερβίας (Science Fund of the Republic of Serbia).
Πριν ενταχθεί στον ακαδημαϊκό χώρο, είχε εργασιακή εμπειρία ως υπεύθυνη Μάρκετινγκ.
Η Δρ. Χατζοπούλου έχει επιβλέψει πληθώρα διατριβών φοιτητών Μάρκετινγκ και έχει προσφέρει επίσης συμβουλευτικές υπηρεσίες σε εταιρείες με κύριο αντικείμενο το Μάρκετινγκ, το ψηφιακό Μάρκετινγκ και την επικοινωνία.
Έχει διδάξει σε φυσικό αλλά και σε ψηφιακό περιβάλλον, σε προπτυχιακό αλλά και σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Μερικά μαθήματα εκ των οποίων είναι τα: Digital consumer, E-business, Branding, International Marketing, Emerging Markets, Integrated Marketing Communications. Για τα οποία και έλαβε εξαιρετικές αξιολογήσεις απο τους φοιτητές.
Κατά τη διάρκεια της ακαδημαϊκής της θητείας στο Ηνωμένο Βασίλειο πιστοποιήθηκε ως fellow of the Higher Education - UKPSF (D2).
Έργο της επιλέχθηκε για δημοσίευση στο βιβλίο "Principles of Marketing" (8η έκδοση) απo τους παγκοσμίου φήμης Καθηγητές Μάρκετινγκ Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C Harris & Hongwei He.
Κατά τη διάρκεια της καριέρας της έχει λάβει το "Teaching Excellence award" από την Academy of Marketing, το "Best paper award" στο συνέδριο IFIP e-Business, e-Services and e-Society. Έχει επίσης βραβευτεί ως «εξαιρετική κριτής» και «εξαιρετική συνεισφορά στην κρίση άρθρων προς δημοσίευση» από το περιοδικό Computers in human behaviour.
Είναι η συγγραφέας του βιβλίου: Ethnic Hospitality Marketing - Authenticity and Quality Constructions in the Greek Food Industry, εκδ. Routledge και Editorial Review Board (ERB) member του Journal of Business Research.
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/prof-elena-chatzopoulou-88868442
Google Scholar:https://scholar.google.co.uk/citations?user=9ECvvvMAAAAJ&hl=en
Προϋποθέσεις χορήγησης συστατικής επιστολής σε φοιτητές:
* Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν φέρει καμία ευθύνη όσον αφορά στην ακρίβεια των στοιχείων του συνοπτικού και του πλήρους βιογραφικού των μελών του προσωπικού, όπως αυτά αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους συντάκτες των βιογραφικών σημειωμάτων.