ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΑ

Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

Η Δρ. Χατζοπούλου Έλενα είναι κάτοχος διδακτορικού απο το Πανεπιστήμιο του Newcastle (Ηνωμένο Βασίλειο) ενώ, έχει αποφοιτήσει απο το Μεταπτυχιακό Διοίκησης Υπηρεσιών (part-time) του ΟΠΑ.

Έχει διατελέσει Αναπλ. Καθηγήτρια Μάρκετινγκ και Ψηφιακού Μάρκετινγκ σε Παν/μια του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας αλλά και (επισκέπτρια) Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο IESEG, School of Management της Γαλλίας.

Πριν ενταχθεί στον ακαδημαϊκό χώρο, είχε εργασιακή εμπειρία ως υπεύθυνη Μάρκετινγκ.

Η Δρ. Χατζοπούλου έχει επιβλέψει πληθώρα διατριβών φοιτητών Μάρκετινγκ και έχει προσφέρει επίσης συμβουλευτικές υπηρεσίες σε εταιρείες με κύριο αντικείμενο το Μάρκετινγκ, το ψηφιακό Μάρκετινγκ και την επικοινωνία.

Έχει διδάξει σε φυσικό αλλά και σε ψηφιακό περιβάλλον, σε προπτυχιακό αλλά και σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Μερικά μαθήματα εκ των οποίων είναι τα: Digital consumer, E-business, Branding, International Marketing, Integrated Marketing Communications. Για τα οποία και έλαβε εξαιρετικές αξιολογήσεις απο τους φοιτητές.

Κατά τη διάρκεια της ακαδημαϊκής της θητείας στο Ηνωμένο Βασίλειο πιστοποιήθηκε ως fellow of the Higher Education - UKPSF (D2). 

Έργο της επιλέχθηκε για δημοσίευση στο βιβλίο “Principles of Marketing” (8η έκδοση) απο τους παγκοσμίου φήμης Καθηγητές Μάρκετινγκ Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C Harris & Hongwei He.

Κατά τη διάρκεια της καριέρας της έχει λάβει το "Teaching Excellence award" από την Academy of Marketing, το "Best paper award" στο συνέδριο IFIP e-Business, e-Services ande-Society. Έχει επίσης βραβευτεί ως «εξαιρετική κριτής» και «εξαιρετική συνεισφορά στην κρίση άρθρων προς δημοσίευση» από το περιοδικό Computers in human behaviour.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/prof-elena-chatzopoulou-88868442

Google Scholar: https://scholar.google.co.uk/citations?user=9ECvvvMAAAAJ&hl=en

Πλήρες Βιογραφικό: 

Τελευταία ενημέρωση: 14-07-2022

 

* Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν φέρει καμία ευθύνη όσον αφορά στην ακρίβεια των στοιχείων του συνοπτικού και του πλήρους βιογραφικού των μελών του προσωπικού, όπως αυτά αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους συντάκτες των βιογραφικών σημειωμάτων.