ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Ο Χαράλαμπος Σαριδάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ και Συμπεριφοράς Καταναλωτή στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επίσης, εκτελεί χρέη Associate Editor στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Business Research (ABS: 3-rated, Impact Factor: 11,3) και συγκεκριμένα στον ερευνητικό τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και της Επιχειρηματικής Ηθικής.
Για 12 χρόνια εργάστηκε ως Επίκουρος και μετέπειτα Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ στη Σχολή Διοίκησης του Πανεπιστημίου Leeds (Leeds University Business School) στο Ηνωμένο Βασίλειο. Κατά την περίοδο αυτή διετέλεσε Διευθυντής Έρευνας στο τμήμα Μάρκετινγκ (2019-2022), αλλά και Διευθυντής του μεταπτυχιακού προγράμματος «MA Advertising & Marketing» (2017-2019) του Πανεπιστημίου Leeds. Στο παρελθόν, είχε επίσης απασχοληθεί ως Ερευνητής στο Ερευνητικό Κέντρο ALARM και στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, από όπου απέκτησε και το διδακτορικό του στο Μάρκετινγκ. Ο Δρ Σαριδάκης είναι επίσης κάτοχος MSc in Advanced Marketing Management, με διάκριση, από το Πανεπιστήμιο του Lancaster στο Ηνωμένο Βασίλειο και πτυχίου από το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν σε τομείς της συμπεριφοράς του καταναλωτή, του εμπειρικού προσδιορισμού των καταναλωτικών προτιμήσεων και των διακριτών επιλογών, της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς και στην αναλυτική μάρκετινγκ και στις προηγμένες ποσοτικές μεθόδους έρευνας. Η έρευνά του επίσης μελετά τη διαχείριση εμπορικών σημάτων και προϊοντικών γραμμών, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους κλάδους του λιανικού εμπορίου, των υπηρεσιών και των μεταφορών.
Η ερευνητική του προσπάθεια έχει δημοσιευτεί σε πλήθος διεθνών και καταξιωμένων ακαδημαϊκών περιοδικών όπως τα Journal of Service Research, Industrial Marketing Management, Journal of International Marketing, Journal of Business Ethics, Marketing Letters, European Journal of Marketing, Psychology & Marketing, Journal of Advertising, Journal of Business Research, European Journal of Operational Research, Journal of the Operational Research Society, Annals of Operations Research, Technological Forecasting and Social Change και Transportation Research, μεταξύ άλλων. Οι εργασίες του έχουν επίσης παρουσιαστεί σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια, όπως το American Marketing Association, Academy of Marketing Science, European Marketing Academy Conference, Academy of Management και International European Institute for Retailing and Services Studies Conference, μεταξύ άλλων.
Ο Δρ Σαριδάκης είναι ενεργό μέλος της Αμερικανικής, Ευρωπαϊκής, Βρετανικής και Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ. Επίσης, επί σειρά ετών υπηρέτησε ως εκλεγμένος Εθνικός Εκπρόσωπος (National Representative) των καθηγητών Μάρκετινγκ του Ηνωμένου Βασιλείου στην Εκτελεστική Επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (EMAC).
Στο παρελθόν έχει επανειλημμένως βραβευτεί για την εξαίρετη πανεπιστημιακή διδασκαλία του (Dean’s Award for Teaching Excellence - 2014, 2017, 2019), τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο.
* Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν φέρει καμία ευθύνη όσον αφορά στην ακρίβεια των στοιχείων του συνοπτικού και του πλήρους βιογραφικού των μελών του προσωπικού, όπως αυτά αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους συντάκτες των βιογραφικών σημειωμάτων.