ΠΑΙΝΕΣΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ

Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
E-mail:
Διεύθυνση Γραφείου: Δεριγνύ 12, 4ος όροφος
Τηλέφωνο: 210 - 8203 431
Ο Γρηγόριος Παινέσης είναι Διδάκτορας Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδίκευση στον τομέα της συμπεριφοράς του καταναλωτή και του λιανικού εμπορίου. Είναι επίσης κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου (MSc) στην Διοικητική Επιστήμη και την Επιχειρησιακή Έρευνα (with Distinction) από το πανεπιστήμιο του Warwick (2007) και απόφοιτος του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (2005).
 
Έχει λάβει επί συνεχόμενα έτη υποτροφίες και βραβεία από το Ι.Κ.Υ., ενώ και για την εκπόνηση της διδακτορικής του διατριβής έχει χρηματοδοτηθεί με υποτροφία από το υπουργείο Παιδείας (Πρόγραμμα Ηράκλειτος ΙΙ) και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
 
Διδάσκει μαθήματα Μάρκετινγκ, Ανάλυσης Δεδομένων και Έρευνας Αγοράς από το 2009 στο ΤΕΙ Αθήνας, στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και σε κολέγια. Έχει εκπονήσει έρευνες αγοράς και μελέτες για το Ινστιτούτο Νεολαίας, το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων & Λιανικής Πώλησης Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), την AbbVie Φαρμακευτική Α.Ε. και το Efficient Consumer Response Hellas, ενώ έχει εργαστεί ως εξειδικευμένος σύμβουλος ανάπτυξης δεξιοτήτων επιχειρηματικότητας με έμφαση στο μάρκετινγκ στην Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας (Θ.Ε.Α.) που λειτουργεί υπό την αιγίδα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Αθηνών (Ε.Β.Ε.Α.).

 

Πτυχία

PhD in Marketing, Athens University of Economics & Business
 
MSc in Management Science & Operational Research, Warwick Business School, University of Warwick, UK
 
Πτυχίο Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

 

Ακαδημαϊκή Έρευνα

Επιστημονικά  Άρθρα σε Ακαδημαϊκά Συνέδρια με σύστημα κριτών
  1. Stathakopoulos, V., Evaggelatos, A., Painesis, G., and Kottikas, K., (2016), A Nationwide Study on Autoimmune Diseases: Key findings related to the  patient  population diagnosed with Psoriasis, Proceedings of the 25th European Academy of Dermatology and Venereology Congress, Vienna, Austria, September 28-October 2.
  2. Stathakopoulos, V., Evaggelatos, A., Painesis, G., and Kottikas, K., (2016), Rheumatoid arthritis in Greece: Patient journey, access to treatment barriers and their impact on adherence, Annals of the Rheumatic Diseases, Vol 75(Suppl2), pp. 1249.
  3. Stathakopoulos, V., Evaggelatos, A., Painesis, G., and Kottikas, K., (2016), Findings of a  National Telephone Survey on Autoimmune Diseases – Focus on Patients With Inflammatory Bowel Diseases,  Proceedings of the 15th Panhellenic Congress on Inflammatory Bowel Diseases, Ioannina, Greece, June 3-5.
  4. Stathakopoulos, V., Evaggelatos, A., Painesis, G., and Kottikas, K., (2015), Autoimmune diseases in Greece: Patient journey and physician route visits, Seeking a New Plan for Health and Healthcare, Proceedings of 11th Panhellenic Congress on Management, Economics and Health Policy, Athens, Greece, December 10-12 (Best Paper Award).
  1. Stathakopoulos, V., Evaggelatos, A., Painesis, G., and Kottikas, K., (2015), Autoimmune diseases in Greece: Patient barriers to treatment and adherence, Seeking a New Plan for Health and Healthcare, Proceedings of 11th Panhellenic Congress on Management, Economics and Health Policy, Athens, Greece, December 10-12.
  2. Stathakopoulos, V., Evaggelatos, A., Painesis, G., and Kottikas, K., (2015), Autoimmune diseases in Greece: Some interesting findings, Seeking a New Plan for Health and Healthcare, Proceedings of 11th Panhellenic Congress on Management, Economics and Health Policy, Athens, Greece, December 10-12.
  3. Baltas, G., Painesis, G., and Argouslidis P., (2014), Exploring the effectiveness of cross- ruff  coupons: An experimental approach, Engaging Customers, Proceedings of the 2014  American Marketing  Association  Winter  Marketing  Educators’  Conference, Orlando, FL: USA, February 21-23.
  4. Baltas, B., Argouslidis, P., and Painesis, G., (2012), The effects of framing, stock-up nature and promotion depth on consumers’ evaluation of coupon offers, Management Research Revisited: Prospects for Theory and Practice, Annual Proceedings of the 2012 British Academy of Management Conference, Cardiff University, UK, September 11-13.
  5. Baltas, G., Painesis, G., and Argouslidis P., (2012), Framing effects on evaluation of coupon offers: assessing the performance of alternative face value frames, Marketing in  the Socially-Networked World: Challenges of Emerging, Stagnant & Resurgent Markets, Proceedings of the 2012 American Marketing Association Summer Marketing Educators’ Conference, Chicago, IL: USA, August 17-19.
  6. Painesis, G., Baltas, G., and Argouslidis, P., (2012), Framing effects on evaluation of coupon offers: assessing the performance of alternative face value frames, Marketing: catching the technology wave, Annual Proceedings of the 2012 Academy of Marketing Conference. University of Southampton, UK, July 3-5.
  7. Baltas, G., and Painesis, G., (2011), Coupon Face Value Framing & The Moderating Role of Stock-up Product Nature. The New Knowledge Globalization Era: Future Trends Changing Corporate and Marketing Communications, Proceedings of the 16th International Conference on Corporate and  Marketing  Communications.  Athens, Greece, April 27-29.
  8. Baltas, G, Argouslidis, P, and Painesis, G., (2009), Coupon face value framing: a neglected issue. Orchestrating the Service Experience: Music to the ears of our customers, Proceedings of the 2nd Biennial International Conference on Services Marketing. Thessaloniki, Greece, November 4-6.
Πλήρες Βιογραφικό: 

 

* Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν φέρει καμία ευθύνη όσον αφορά στην ακρίβεια των στοιχείων του συνοπτικού και του πλήρους βιογραφικού των μελών του προσωπικού, όπως αυτά αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους συντάκτες των βιογραφικών σημειωμάτων.