ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Ο Γεώργιος Μπάλτας είναι Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διδάκτωρ της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του πανεπιστημίου Warwick της Αγγλίας.
Διευθύνει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών μάρκετινγκ & επικοινωνίας και το ερευνητικό εργαστήριο μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει επίσης διατελέσει πρόεδρος και αντιπρόεδρος του οικείου τμήματος.
Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του περιλαμβάνουν συμπεριφορά καταναλωτή, ανάλυση ζήτησης, αναλυτική μάρκετινγκ, ποσοτικά υποδείγματα, και προηγμένες μεθόδους έρευνας αγοράς και ανάλυσης ατομικής συμπεριφοράς.
Έχει δημοσιεύσει εκτενώς σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά με διαδικασία ανώνυμης κρίσης, όπως τα Annals of Operations Research, Applied Economics, Decision Sciences, Expert Systems with Applications, Journal of Retailing, Journal of Service Research, Journal of International Marketing, Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Advertising Research, European Journal of Marketing, European Journal of Operational Research, Industrial Marketing Management, International Journal of Retail and Distribution Management, Journal of the Market Research Society, Journal of Business Research, Journal of Product and Brand Management, Journal of Retailing & Consumer Services, Journal of the Operational Research Society, Marketing Letters, Psychology & Marketing, και Transportation Research.
Δεκάδες εργασίες του έχουν παρουσιασθεί σε καθιερωμένα διεθνή συνέδρια στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, στα οποία περιλαμβάνονται τα American Marketing Association Educators’ Conference, the British Academy of Management Conference, European Marketing Academy Conference, και INFORMS Marketing Science Conference.
Το δημοσιευμένο επιστημονικό έργο του περιλαμβάνει ως τώρα περισσότερες από 100 επιστημονικές δημοσιεύσεις και τυγχάνει σημαντικής αναγνώρισης έχοντας συγκεντρώσει περισσότερες από 3.000 αναφορές στη διεθνή ερευνητική γραμματεία καθώς και 5 βραβεία καλύτερου άρθρου. Συνέγραψε επίσης πέντε επιστημονικά συγγράμματα στα πεδία της συμπεριφοράς καταναλωτή, του μάρκετινγκ και της αναλυτικής.
Είναι τακτικός κριτής σε καταξιωμένα επιστημονικά περιοδικά, στα οποία περιλαμβάνονται τα Marketing Science, Decision Sciences, Journal of Retailing, Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Service Research, Journal of International Marketing, European Journal of Marketing, European Journal of Operational Research, International Marketing Review, International Journal for Research in Marketing, Journal of Business Research, και Journal of the Operational Research Society. Είναι επίσης μέλος των συντακτικών επιτροπών των περιοδικών Industrial Marketing Management, International Journal of Retail and Distribution Management, Journal of Economic and Administrative Sciences, και Journal of Product and Brand Management.
Ο καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας έχει λάβει δύο φορές διάκριση καλύτερης εργασίας (best paper award) από το ετήσιο συνέδριο της Βρετανικής Ακαδημίας Μάνατζμεντ. Έχει διατελέσει συντονιστής του πεδίου μεθόδων, μοντέλων & αναλυτικής μάρκετινγκ (Methods, Modeling & Marketing Analytics Track) σε 6 ετήσια συνέδρια της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ. Έχει επίσης διατελέσει αξιολογητής σε πολλά διεθνή συνέδρια, αλλά και σε ιδρύματα όπως το National Science Foundation των ΗΠΑ.
Έχει φιλοξενηθεί πολλές φορές σε μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό με πολλές εκατοντάδες άρθρα, συνεντεύξεις και αναφορές. Έχει συμμετάσχει επίσης ως ομιλητής, συντονιστής ή διοργανωτής σε μεγάλο αριθμό ημερίδων, συμποσίων και εκδηλώσεων.
* Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν φέρει καμία ευθύνη όσον αφορά στην ακρίβεια των στοιχείων του συνοπτικού και του πλήρους βιογραφικού των μελών του προσωπικού, όπως αυτά αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους συντάκτες των βιογραφικών σημειωμάτων.