Webometrics – Ranking web of Universities

Τα κριτήρια αξιολόγησης που χρησιμοποιεί η λίστα κατάταξης Webometrics είναι:

  • Παρουσία (Presence): Ο συνολικός αριθμός σελίδων του ιστότοπου του Ιδρύματος, στον οποίο περιλαμβάνονται και όλες οι υπό-σελίδες και οι τύποι αρχείων, μέσα από τη μηχανή αναζήτησης Google (βάρος κριτηρίου: 10%).
  • Απήχηση (Visibility): Η δημοτικότητα και η επισκεψιμότητα του ιστότοπου και του περιεχομένου του Ιδρύματος (βάρος κριτηρίου: 50%).
  • Διαφάνεια (Transparency): Ο αριθμός των ετεροαναφορών του Ιδρύματος, βάσει του Google Scholar (βάρος κριτηρίου: 10%).
  • Αριστεία (Excellence): Ποσοστό των δημοσιεύσεων του Ιδρύματος που ανήκουν στο 10% των περισσότερο αναφερόμενων δημοσιεύσεων σε κάθε επιστημονικό πεδίο για την τελευταία πενταετία, βάσει της Scimago (βάρος κριτηρίου: 30%).

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την διεθνή λίστα κατάταξης Webometrcis, πατήστε εδώ

Τελευταία ενημέρωση: 26-04-2018