Retail Customer Experience Awards 2023-24. 2ος Διαγωνισμός Εμπειρίας Πελάτη, Φυσικού & Ηλεκτρονικού Καταστήματος

Retail Customer Experience Awards 2023-24

2ος Διαγωνισμός Εμπειρίας Πελάτη, Φυσικού & Ηλεκτρονικού Καταστήματος

 

Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών (ΕΣΑ) πιστεύει πολύ στην διασύνδεση της επιχειρηματικότητας με την παιδεία.

Στο πλαίσιο αυτό, και με τη συνεργασία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), διοργανώνει τον 2ο “Διαγωνισμό Εμπειρίας Πελάτη Λιανικής 2023-24” σε συνέχεια του πρώτου “Retail Customer Experience Awards 2021-22” ” που διεξήχθη με απόλυτη επιτυχία και ολοκληρώθηκε με την Τελετή Βράβευσης των νικητών στον εμβληματικό χώρο της Ρωμαϊκής Αγοράς Αθηνών, τον Ιούλιο του 2022.

Στόχος  του διαγωνισμού είναι η ανάδειξη και βράβευση των επιχειρήσεων εκείνων που βάζουν στο επίκεντρο τον καταναλωτή και προσφέρουν εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες τους μέσα από τα φυσικά και ψηφιακά καταστήματά τους.

Στον διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν ΔΩΡΕΑΝ  εμπορικές επιχειρήσεις οι οποίες διατηρούν είτε φυσικό, είτε ψηφιακό κατάστημα ή, συνδυασμό των δύο. Οι εμπορικές επιχειρήσεις με άνω του ενός σημείου πώλησης, θα επιλέγουν σύμφωνα με το κατάστημα με το οποίο θα συμμετέχουν.

Για την υποβολή της υποψηφιότητας χρειάζεται απλά η υποβολή φόρμας συμμετοχής στη σελίδα https://awards.esathena.gr/.

Οι κατηγορίες του διαγωνισμού είναι οι ακόλουθες έξι:

Α. Εμπειρία στο ψηφιακό κατάστημα

  1. Μικρές επιχειρήσεις (0-9 εργαζομένους)
  2. Μεσαίες επιχειρήσεις (10-50 εργαζομένους)
  3. Μεγάλες επιχειρήσεις (51+ εργαζομένους)

Τα e-shops θα αξιολογηθούν για:

  • την ποιότητα και τις τεχνικές προδιαγραφές του e-shop
  • την άνεση και ταχύτητα περιήγησης
  • την ευκολία εύρεσης και αποθήκευσης προϊόντων
  • τις παρεχόμενες υπηρεσίες
  • ευκολία check out

Β. Εμπειρία στο Φυσικό κατάστημα

  1. Μικρές επιχειρήσεις (0-9 εργαζομένους)
  2. Μεσαίες επιχειρήσεις (10-50 εργαζομένους)
  3. Μεγάλες επιχειρήσεις (51+ εργαζομένους)

Τα φυσικά καταστήματα θα αξιολογηθούν για:

  • την ευκολία προσβασιμότητας
  • την εικόνα του εξωτερικού χώρου και τη βιτρίνα
  • την ατμόσφαιρα και την ποιότητα του εσωτερικού χώρου
  • την ευκολία εύρεσης του προϊόντος
  • τον βαθμό εξυπηρέτησης και την αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού 

Συμμετοχή στη διαδικασία αξιολόγησης και ανάδειξης των νικητών θα έχουν σε πρώτο στάδιο οι φοιτητές/φοιτήτριες του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών υπό την καθοδήγηση των Καθηγητών τους. Η τελική κατάταξη θα κριθεί από την Επιτροπή Βράβευσης η οποία αποτελείται από Ακαδημαϊκούς, Επιχειρηματίες και καταξιωμένες προσωπικότητες της Αγοράς.

Ο διαγωνισμός θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο του 2023 και θα ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2024 με την τελετή  βράβευσης των νικητών. Η διάρκεια υποβολής των συμμετοχών είναι από 9 Νοεμβρίου μέχρι και 30 Νοεμβρίου 2023.      

Οι επιχειρήσεις που θα βραβευθούν θα λάβουν τιμητική διάκριση και βραβείο καθώς και προβολή στα μέσα επικοινωνίας του ΕΣΑ και του ΟΠΑ.

Ο χώρος, ο χρόνος και ο τόπος της εκδήλωσης θα ανακοινωθούν το συντομότερο δυνατό.

ID: 
4166

Τελευταία ενημέρωση: 01-12-2023