EAΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2021-22, M&E
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ/ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Οδηγίες
- Η αξιολόγηση είναι προαιρετική, ανώνυμη και συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας του Προγράμματος Σπουδών.
- Ο φοιτητής χρειάζεται να αφιερώσει λιγότερο από 10 λεπτά, από τον πολύτιμο χρόνο του, για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου.
- Ο φοιτητής ενημερώνεται για τον σύνδεσμο του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου.
- Η αξιολόγηση υλοποιείται εύκολα και γρήγορα κάνοντας κλικ στον αντίστοιχο κύκλο που εκφράζει τη βαθμολογία του φοιτητή ανά ερώτημα και διατυπώνοντας σχόλια, μέσω της χρήσης έξυπνου κινητού τηλεφώνου ή άλλης ηλεκτρονικής συσκευής με πρόσβαση στο διαδίκτυο. Μη επιλογή σημαίνει δεν ξέρω/δεν απαντώ/δεν εφαρμόζεται. Η αξιολόγηση ολοκληρώνεται πατώντας το κουμπί «Υποβολή».
- Η διαδικασία επαναλαμβάνεται για το σύνολο των μαθημάτων για τα οποία ο φοιτητής λαμβάνει σχετική ενημέρωση.
- Η αξιολόγηση του δεύτερου διδάσκοντα γίνεται σε διαφορετικό ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, στο οποίο συμπληρώνεται μόνο η ενότητα Β «Ο διδάσκων».
- Η ενότητα του ερωτηματολογίου Γ «Ο βοηθός» συμπληρώνεται μόνο στην περίπτωση που στο μάθημα υπάρχει βοηθός φροντιστηρίου/εργαστηρίου.
- Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου υλοποιείται αποκλειστικά εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος.
- Οι κωδικοί χρησιμοποιούνται μόνο για την συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και δεν υπάρχει καμία συσχέτιση των συμμετεχόντων με τις υποβληθείσες απαντήσεις.
Τίτλος Μαθήματος | Διδάσκοντες |
ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ | α) ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΦΛΩΡΑ β) ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | ΣΚΑΡΜΕΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ |
ΔΙΚΤΥΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS | α) ΣΚΑΡΜΕΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ β) ΤΣΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ | ΒΑΚΟΛΑ ΜΑΡΙΑ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ | ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΣΗΣ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ (CRM) | ΠΑΙΝΕΣΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ |
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ | - |
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | α) ΑΠΟΣΠΟΡΗ ΕΛΕΝΗ β) ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΙ | ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ | α) ΓΚΥΠΑΛΗ ΑΡΕΤΗ β) ΔΡΟΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | α) ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΣΗΣ β) ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΛΗΔΑ |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | α) ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ β) ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ | α) ΔΡΟΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ β) ΓΚΥΠΑΛΗ ΑΡΕΤΗ |
ΘΕΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ | ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΕΙΡΗΝΗ |
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΙ | ΤΖΟΒΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ | ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΣΤΗΣ |
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ | ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΕΙΡΗΝΗ |
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ | ΑΡΓΟΥΣΛΙΔΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ |
ΠΟΛΥΚΑΝΑΛΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΕΛΑΤΗ | ΚΥΡΕΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ Ι | ΚΑΜΙΝΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ | α) ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΦΛΩΡΑ β) ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ | ΑΡΓΟΥΣΛΙΔΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ |
ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ | ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΣΤΗΣ |
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΥΨΩ |
ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ |