EAΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2021-22, M&E

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ/ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας

Οδηγίες

  1. Η αξιολόγηση είναι προαιρετική, ανώνυμη και συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας του Προγράμματος Σπουδών.
  2. Ο φοιτητής χρειάζεται να αφιερώσει λιγότερο από 10 λεπτά, από τον πολύτιμο χρόνο του, για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου.
  3. Ο φοιτητής ενημερώνεται για  τον σύνδεσμο του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου.
  4. Η αξιολόγηση  υλοποιείται εύκολα και γρήγορα κάνοντας κλικ στον αντίστοιχο κύκλο που εκφράζει τη βαθμολογία του φοιτητή ανά ερώτημα και διατυπώνοντας σχόλια, μέσω της χρήσης έξυπνου κινητού τηλεφώνου ή άλλης ηλεκτρονικής συσκευής με πρόσβαση στο διαδίκτυο. Μη επιλογή σημαίνει δεν ξέρω/δεν απαντώ/δεν εφαρμόζεται. Η αξιολόγηση ολοκληρώνεται πατώντας το κουμπί «Υποβολή».
  5. Η διαδικασία επαναλαμβάνεται για  το σύνολο των μαθημάτων για τα οποία ο φοιτητής λαμβάνει σχετική ενημέρωση.
  6. Η αξιολόγηση του δεύτερου διδάσκοντα γίνεται σε διαφορετικό ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, στο οποίο συμπληρώνεται μόνο η ενότητα Β «Ο διδάσκων».
  7. Η ενότητα του ερωτηματολογίου Γ «Ο βοηθός» συμπληρώνεται μόνο στην περίπτωση που στο μάθημα υπάρχει βοηθός φροντιστηρίου/εργαστηρίου.
  8. Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου υλοποιείται αποκλειστικά εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος.
  9. Οι κωδικοί χρησιμοποιούνται  μόνο για την συμπλήρωση των  ερωτηματολογίων και δεν υπάρχει καμία συσχέτιση των συμμετεχόντων με τις υποβληθείσες απαντήσεις.
Τίτλος Μαθήματος Διδάσκοντες
ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ  α) ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΦΛΩΡΑ
β) ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΚΑΡΜΕΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
ΔΙΚΤΥΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS α) ΣΚΑΡΜΕΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
β) ΤΣΑΝΟΣ  ΧΡΗΣΤΟΣ 
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΒΑΚΟΛΑ ΜΑΡΙΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΣΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ (CRM) ΠΑΙΝΕΣΗΣ  ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ -
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ α) ΑΠΟΣΠΟΡΗ ΕΛΕΝΗ
β) ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΙ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ α) ΓΚΥΠΑΛΗ ΑΡΕΤΗ
β) ΔΡΟΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ α) ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΣΗΣ
β) ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΛΗΔΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ α) ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
β) ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ α) ΔΡΟΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
β) ΓΚΥΠΑΛΗ ΑΡΕΤΗ
ΘΕΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΙ ΤΖΟΒΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΣΤΗΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΑΡΓΟΥΣΛΙΔΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ
ΠΟΛΥΚΑΝΑΛΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΕΛΑΤΗ ΚΥΡΕΖΗΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ Ι ΚΑΜΙΝΑΚΗΣ  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ α) ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΦΛΩΡΑ
β) ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ  ΒΑΣΙΛΙΚΗ 
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΑΡΓΟΥΣΛΙΔΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ
ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΣΤΗΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΥΨΩ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ