Κατατάξεις πτυχιούχων Πανεπιστημίων και πτυχιούχους ανώτερων σχολών διετούς κύκλου σπουδών Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ακαδ. έτους 2012-2013

id: 
1528

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ανακοινώνονται τα κάτωθι στους πτυχιούχους Πανεπιστημίων και πτυχιούχους ανώτερων σχολών διετούς κύκλου σπουδών, που επιθυμούν να καταταγούν στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για την απόκτηση πτυχίου για το ακαδ. έτος 2012-2013.

Το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας για το ακαδ. έτος 2012-2013 να δεχθεί προς κατάταξη στο Τμήμα πτυχιούχους Πανεπιστημίων και πτυχιούχους ανώτερων σχολών διετούς κύκλου σπουδών σε ποσοστό 2% επί του προβλεπόμενου αριθμού των εισακτέων φοιτητών στο Τμήμα.

Η κατάταξη των πτυχιούχων θα γίνει από την Επιτροπή Κατατάξεων κατόπιν διενέργειας εξετάσεων μέχρι την κάλυψη του προβλεπόμενου ποσοστού θέσεων.

Οι υποψήφιοι θα εξεταστούν στα παρακάτω μαθήματα,

  • Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ

  • Εισαγωγή στην Επικοινωνία
  • Εισαγωγή στα Οικονομικά.

Οι επιτυχόντες πτυχιούχοι θα καταταγούν στο α’ εξάμηνο σπουδών. Στους επιτυχόντες πτυχιούχους θα αναγνωριστούν τα μαθήματα «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» και «Εισαγωγή στην Επικοινωνία».

Αν υπάρχουν περισσότεροι υποψήφιοι με την ίδια βαθμολογία, για την αποφυγή της υπέρβασης, λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός πτυχίου των υποψηφίων που ισοβαθμούν. Αν και ο βαθμός του πτυχίου είναι ακριβώς ίδιος, γίνεται κλήρωση μεταξύ των ισοδύναμων υποψηφίων. Δεν επιτρέπεται επιλογή υποψηφίων που ισοβαθμούν με τον τελευταίο κατατασσόμενο στο τμήμα ως υπεράριθμων.

Η εξεταστέα ύλη και η προτεινόμενη βιβλιογραφία έχει ως εξής:

Εξεταστέα ύλη για το μάθημα "Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ"

  • Από το βιβλίο "Μάρκετινγκ. Αρχές, Στρατηγικές, Εφαρμογές" των Δημητριάδη, Τζωρτζάκη, εκδόσεις Rosili (κεφάλαια: 1,2,3,4,5,6, και 7).

Εξεταστέα ύλη για το μάθημα "Εισαγωγή στα Οικονομικά"

  • Από το βιβλίο "Εισαγωγή στην Πολιτική Οικονομία" των Θ. Γεωργακόπουλου, κ.α., εκδόσεις Γ. Μπένου, Ζ’ έκδοση (κεφάλαια: 1, έως και 35).

Εξεταστέα ύλη για το μάθημα "Εισαγωγή στην Επικοινωνία"

  • Από το βιβλίο "Οργάνωση και Επικοινωνία", (2006) του K. Miller, εκδόσεις ΔΙΑΥΛΟΣ - Κεφάλαια 1, 2,3, 4 και 5 (Σελίδες: από 27 έως και 165)

  • Από το βιβλίο "Σύγχρονα Μοντέλα Επικοινωνίας", (2001) των D. McQuail & S. Windhal, εκδόσεις ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ - Κεφάλαιο 2 (Από 2.1 έως και 2.4.1, δηλαδή σελίδες 39-58) (Πρώτη έκδοση)
  • Από το βιβλίο "Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Αρχές - Εξελίξεις - Στρατηγική από τη σκοπιά του Manager", (2010) των E. Turban, D.King, J.Lee, T.Liang, D. Turban, εκδόσεις Μ. Γκιούρδας, (ISBN 9789605126056) - Κεφάλαια (8, 9 και 10)

Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να υποβάλλουν από 1 μέχρι 15 Νοεμβρίου 2012.

α) Αίτηση στη γραμματεία του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στην οποία θα αναγράφεται ο βαθμός του πτυχίου.

β) Αντίγραφο πτυχίου ή πιστοποιητικό ολοκλήρωσης σπουδών, πρωτότυπο ή νομίμως επικυρωμένο. Σε περίπτωση που δεν αναγράφεται αριθμητικά ο βαθμός πτυχίου, ο υποψήφιος θα πρέπει να προσκομίσει και πιστοποιητικό, στο οποίο να αναγράφονται αναλυτικά οι βαθμοί των μαθημάτων που απαιτούνται για τη διεξαγωγή του βαθμού πτυχίου.

γ) Προκειμένου για πτυχιούχους εξωτερικού συνυποβάλλεται και βεβαίωση ισοτιμίας του τίτλου σπουδών τους από τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (ΔΟΑΤΑΠ) ή από το όργανο που έχει την αρμοδιότητα αναγνώρισης του τίτλου σπουδών.

δ) φωτοτυπία ταυτότητας υποψηφίου.

 

Από τη Γραμματεία
Αθήνα, 15 Μαΐου 2012

 

Τελευταία ενημέρωση: 11-04-2018