ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2023-24, Μ&Ε

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ/ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Τμήμα  Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας

Οδηγίες

  1. Η αξιολόγηση είναι προαιρετική, ανώνυμη και συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας του Προγράμματος Σπουδών.
  2. Ο φοιτητής χρειάζεται να αφιερώσει λιγότερο από 10 λεπτά, από τον πολύτιμο χρόνο του, για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου.
  3. Ο φοιτητής ενημερώνεται για  τον σύνδεσμο του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου.
  4. Η αξιολόγηση  υλοποιείται εύκολα και γρήγορα κάνοντας κλικ στον αντίστοιχο κύκλο που εκφράζει τη βαθμολογία του φοιτητή ανά ερώτημα και διατυπώνοντας σχόλια, μέσω της χρήσης έξυπνου κινητού τηλεφώνου ή άλλης ηλεκτρονικής συσκευής με πρόσβαση στο διαδίκτυο. Μη επιλογή σημαίνει δεν ξέρω/δεν απαντώ/δεν εφαρμόζεται. Η αξιολόγηση ολοκληρώνεται πατώντας το κουμπί «Υποβολή».
  5. Η διαδικασία επαναλαμβάνεται για  το σύνολο των μαθημάτων για τα οποία ο φοιτητής λαμβάνει σχετική ενημέρωση.
  6. Η αξιολόγηση του δεύτερου διδάσκοντα γίνεται σε διαφορετικό ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, στο οποίο συμπληρώνεται μόνο η ενότητα Β «Ο διδάσκων».
  7. Η ενότητα του ερωτηματολογίου Γ «Ο βοηθός» συμπληρώνεται μόνο στην περίπτωση που στο μάθημα υπάρχει βοηθός φροντιστηρίου/εργαστηρίου.
  8. Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου υλοποιείται αποκλειστικά εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος.
  9. Οι κωδικοί χρησιμοποιούνται  μόνο για την συμπλήρωση των  ερωτηματολογίων και δεν υπάρχει καμία συσχέτιση των συμμετεχόντων με τις υποβληθείσες απαντήσεις.

 

Τίτλος Μαθήματος Διδάσκοντες
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΡΕΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΡΕΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ (B2B) ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΣΤΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ 1) ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
2) ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΣΗΣ
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΣΑΧΟΥΡΙΔΗ ΕΙΡΗΝΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ 1) ΣΑΡΙΔΆΚΗΣ ΧΑΡΆΛΑΜΠΟΣ
2) ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΦΛΩΡΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΓΚΥΠΑΛΗ ΑΡΕΤΗ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ ΒΑΚΟΛΑ ΜΑΡΙΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 1) ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
2) ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΛΗΔΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Ι ΓΚΥΠΑΛΗ ΑΡΕΤΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1) ΔΡΟΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
2) ΛΑΠΠΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 1) ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ
2) ΚΑΜΙΝΆΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΣ
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΣΗΣ
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ 1) ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
2) ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
3) ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΑΠΟΣΠΟΡΗ ΕΛΕΝΗ
ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΡΕΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Ι ΤΖΟΒΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΠΑΙΝΕΣΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΑΡΙΔΆΚΗΣ ΧΑΡΆΛΑΜΠΟΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΥΤΑΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΙΙ ΠΑΙΝΕΣΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 1) ΓΑΛΑΝΑΚΗ ΕΛΕΑΝΝΑ
2) ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΛΗΔΑ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ 1) ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
2) ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΣΗΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΔΡΟΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 1) ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΦΛΩΡΑ
2) ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ ΕΡΡΙΚΟΣ