ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2023-24, Μ&Ε
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ/ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Οδηγίες
- Η αξιολόγηση είναι προαιρετική, ανώνυμη και συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας του Προγράμματος Σπουδών.
- Ο φοιτητής χρειάζεται να αφιερώσει λιγότερο από 10 λεπτά, από τον πολύτιμο χρόνο του, για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου.
- Ο φοιτητής ενημερώνεται για τον σύνδεσμο του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου.
- Η αξιολόγηση υλοποιείται εύκολα και γρήγορα κάνοντας κλικ στον αντίστοιχο κύκλο που εκφράζει τη βαθμολογία του φοιτητή ανά ερώτημα και διατυπώνοντας σχόλια, μέσω της χρήσης έξυπνου κινητού τηλεφώνου ή άλλης ηλεκτρονικής συσκευής με πρόσβαση στο διαδίκτυο. Μη επιλογή σημαίνει δεν ξέρω/δεν απαντώ/δεν εφαρμόζεται. Η αξιολόγηση ολοκληρώνεται πατώντας το κουμπί «Υποβολή».
- Η διαδικασία επαναλαμβάνεται για το σύνολο των μαθημάτων για τα οποία ο φοιτητής λαμβάνει σχετική ενημέρωση.
- Η αξιολόγηση του δεύτερου διδάσκοντα γίνεται σε διαφορετικό ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, στο οποίο συμπληρώνεται μόνο η ενότητα Β «Ο διδάσκων».
- Η ενότητα του ερωτηματολογίου Γ «Ο βοηθός» συμπληρώνεται μόνο στην περίπτωση που στο μάθημα υπάρχει βοηθός φροντιστηρίου/εργαστηρίου.
- Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου υλοποιείται αποκλειστικά εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος.
- Οι κωδικοί χρησιμοποιούνται μόνο για την συμπλήρωση των ερωτηματολογίων και δεν υπάρχει καμία συσχέτιση των συμμετεχόντων με τις υποβληθείσες απαντήσεις.
| Τίτλος Μαθήματος | Διδάσκοντες |
| ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ | ΡΕΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
| ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | ΡΕΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
| ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ (B2B) ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΣΤΗΣ |
| ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ | 1) ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 2) ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΣΗΣ |
| ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | ΤΣΑΧΟΥΡΙΔΗ ΕΙΡΗΝΗ |
| ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ | 1) ΣΑΡΙΔΆΚΗΣ ΧΑΡΆΛΑΜΠΟΣ 2) ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΦΛΩΡΑ |
| ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
| ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ | ΓΚΥΠΑΛΗ ΑΡΕΤΗ |
| ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ | ΒΑΚΟΛΑ ΜΑΡΙΑ |
| ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | 1) ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΕΙΡΗΝΗ 2) ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΛΗΔΑ |
| ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Ι | ΓΚΥΠΑΛΗ ΑΡΕΤΗ |
| ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ | 1) ΔΡΟΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 2) ΛΑΠΠΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
| ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | 1) ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ 2) ΚΑΜΙΝΆΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΣ |
| ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΣΗΣ |
| ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ | 1) ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΕΙΡΗΝΗ 2) ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 3) ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
| ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ | ΑΠΟΣΠΟΡΗ ΕΛΕΝΗ |
| ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ | ΡΕΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
| ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Ι | ΤΖΟΒΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
| ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ | ΠΑΙΝΕΣΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ |
| ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ | ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
| ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ | ΣΑΡΙΔΆΚΗΣ ΧΑΡΆΛΑΜΠΟΣ |
| ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ | ΜΥΤΑΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
| ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΙΙ | ΠΑΙΝΕΣΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ |
| ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | 1) ΓΑΛΑΝΑΚΗ ΕΛΕΑΝΝΑ 2) ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΛΗΔΑ |
| ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ | 1) ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ 2) ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΣΗΣ |
| ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ | ΔΡΟΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
| ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | 1) ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΦΛΩΡΑ 2) ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ ΕΡΡΙΚΟΣ |



