ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τηλέφωνο: 
8203 233
210-8226108

Ο Γεώργιος Σιώμκος είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΔΕ) και Κοσμήτορας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ). Είναι επίσης Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Υπηρεσιών (www.msmfull.aueb.gr), και του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς (Αγορά).

Έχει διατελέσει Πρόεδρος του Τμήματος ΟΔΕ του ΟΠΑ, Αντιπρόεδρος και Πρόεδρος του Τμήματος ΟΔΕ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, καθώς και τακτικό μέλος των Συγκλήτων των ιδίων πανεπιστημίων. Είναι για πολλά έτη μέλος των ΕΔΕ των μεταπτυχιακών προγραμμάτων Διατμηματικό ΜΒΑ και ΜΒΑ International του ΟΠΑ. Για 12 συναπτά ακαδημαϊκά έτη είναι Συντονιστής της Θεματικής Ενότητας "Μάρκετινγκ ΙΙ" του Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Διετέλεσε, επίσης, Αντιπρόεδρος της Δ.Ε. (αντίστοιχη θέση Αντιπρύτανη) και Πρόεδρος του ΕΛΚΕ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Σπούδασε στο Stern School of Business του New York University των ΗΠΑ, από το οποίο έλαβε τα πτυχία B.Sc. (cum laude) στο Μάρκετινγκ και το Μάνατζμεντ, ΜΒΑ στα Χρηματοοικονομικά, M.Phil. στο Μάρκετινγκ, M.Sc. στη Στατιστική και την Επιχειρησιακή Έρευνα, και Ph.D. στο Μάρκετινγκ και την Επιχειρησιακή Στρατηγική.

Έχει διδάξει προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα μάρκετινγκ στα Πανεπιστήμια των ΗΠΑ, New York University (Stern School of Business) και Long Island University (1989-1992), και στην Ελλάδα, στο ALBA (1992-1997), στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς (1992-1993), στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (από το 2000) και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (1994-2001). Το 1988 ανακηρύχθηκε Doctoral Consortium Fellow της Αμερικανικής Εταιρείας Μάρκετινγκ - American Marketing Association (στο University of California - Berkeley). Έχει τιμηθεί επί σειρά ετών με αριστεία διδασκαλίας από Μεταπτυχιακά Προγράμματα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Τα ερευνητικά και επαγγελματικά του ενδιαφέροντα καλύπτουν τους χώρους του Στρατηγικού Σχεδιασμού Μάρκετινγκ, της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή, της Έρευνας Αγοράς, της Διαχείρισης Επιχειρησιακών Κρίσεων (crisis management), και του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (τουρισμός, αθλητισμός, media, ψυχαγωγία κλπ).

Έχει συγγράψει 10 βιβλία πάνω στα θέματα ενδιαφέροντός του, και έχει δημοσιεύσει πάνω από 80 επιστημονικές εργασίες σε ακαδημαϊκά περιοδικά και επιστημονικούς τόμους, όπως Journal of Retailing, European Journal of Marketing, Journal of Consumer Behaviour, Journal of Business Strategy, Long Range Planning, Advances in Consumer Research, Industrial and Environmental Crisis Quarterly, Disaster Recovery Journal, Journal of Business & Psychology, Journal of Business & Industrial Marketing, Journal of Internet Banking & Commerce, European Journal of Innovation Management, Journal of Internet Marketing κ.ά.

Έχει διατελέσει μέλος οργανωτικών επιτροπών διεθνών συνεδρίων, και μέλος εκδοτικών συμβουλίων (editorial boards) επιστημονικών περιοδικών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Αναλυτικό Βιογραφικό:[pdf]