ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΛINA †

Η Δρ. Πoλίνα Παπασταθοπούλου διετέλεσε Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αποφοίτησε από το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αφού ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές (M.B.A.), απέκτησε διδακτορικό στο Μάρκετινγκ (Ph.D.) από το ίδιο Πανεπιστήμιο.

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα της Δρ. Παπασταθοπούλου επικεντρώνονταν σε θέματα προϊοντικής πολιτικής και ειδικότερα στην ανάπτυξη νέων προϊόντων/υπηρεσιών, καθώς και σε θέματα συμπράξεων επωνυμιών επιχειρήσεων και μη κερδοσκοπικών οργανισμών, εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και συμπεριφοράς καταναλωτή. Εργασίες της έχουν δημοσιευτεί σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά του Μάρκετινγκ, όπως Journal of Product Innovation Management, European Journal of Marketing και Journal of Services Marketing, καθώς και στα πρακτικά των συνεδρίων της European Marketing Academy (E.M.AC.) της American Marketing Association (A.M.A.) και της Academy of Marketing Science (A.M.S.). Επίσης, συνέγραψε, σε συνεργασία με συναδέλφους της, τρία βιβλία στα ελληνικά και ένα βιβλίο στα αγγλικά από τον διεθνή εκδοτικό οίκο Sage Publications. Παράλληλα, συμμετείχε σε ένα σημαντικό αριθμό συμβουλευτικών έργων και προγραμμάτων της Ε.Ε.

Υπήρξε μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, της American Marketing Association, της Academy of Management και της European Marketing Academy, στην οποία ήταν Εκλεγμένη Εθνική Αντιπρόσωπος της Ελλάδας για την περίοδο 2007-2010.

Τελευταία ενημέρωση: 19-02-2019

Αναλυτικό Βιογραφικό:[pdf]

 

* Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν φέρει καμία ευθύνη όσον αφορά στην ακρίβεια των στοιχείων του συνοπτικού και του πλήρους βιογραφικού των μελών του προσωπικού, όπως αυτά αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους συντάκτες των βιογραφικών σημειωμάτων.