Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Κοινωνικά Δίκτυα (DigiMa)

Επαιδευτικό πρόγραμμα «Ψηφιακό μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα» DigiMa

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ψηφιακό μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα» έρχεται να καλύψει μια βασική ανάγκη θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης στο πλέον σύγχρονο πεδίο των ψηφιακών μέσων, των ψηφιακών δικτύων πώλησης και των εφαρμογών τους, τα οποία αποτελούν ήδη αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας του μάρκετινγκ των επιχειρήσεων.

Η θεματολογία του προγράμματος αποτελείται από 4 ενότητες: στρατηγική ανάλυση & σχεδιασμό (δυναμική του ψηφιακού περιβάλλοντος, επιχειρηματικά μοντέλα, e-marketing plan), περιεχόμενο, υπηρεσίες και πώληση (content marketing, omnichannel approach, e-shops), επικοινωνία και προβολή (SEO, SEM, mobile, κοινωνικά δίκτυα, e-mailing), αξιοποίηση δεδομένων και μέτρηση αποτελεσματικότητας (CRM, big data, Web & Social media metrics, νομικά θέματα).

Η συνολική διάρκεια της εκπαίδευσης είναι 72 διδακτικές ώρες, χωρισμένη σε 23 τρίωρα, εκτός ωρών εργασίας και ολοκληρώνεται σε μια περίοδο 3 μηνών.

Επόμενη εκπαιδευτική περίοδος (3η σειρά): Οκτώβριος 2015 – Δεκέμβριος 2015

Το πρόγραμμα επιδοτείται μέσω του ΛΑΕΚ 0,45%.

e-DigiMa: e-learning εκπαίδευση σε digital marketing

Το e-DigiMa καλύπτει, σε μορφή ηλεκτρονικής μάθησης, ένα βασικό μέρος του DigiMa που παρέχεται από το KEK ΟΠΑ σε δια ζώσης εκπαίδευση.

Επόμενη εκπαιδευτική περίοδος (3η σειρά): 26 Οκτωβρίου 2015 – 13 Δεκεμβρίου 2015

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του προγράμματος: http://digima.gr/

Υπεύθυνοι Επικοινωνίας:

Πέτρος Καλκάνης, Ευαγγελία Φλέσσουρα, Νεκταρία Λυκούρη, Ράνια Pοδίτη

Τηλ.: 210-8203 912,914,915,916

E-mail: petros@rc.aueb.gr

Τελευταία ενημέρωση: 22-04-2016