aceinnews

Εγγραφή στο Ροή aceinnews aceinnews
Athens Center for Entrepreneurship and Innovation.
Ενημερώθηκε: πριν από 2 ημέρες 4 ώρες

11th Youth Entrepreneurship School | Going Digital

18 Μάιος 2020 - 11:44πμ

Το 11ο Θερινό Σχολείο Επιχειρηματικότητας | YES Program 2020 γίνεται Digital

 

Με προτεραιότητα στην προστασία των μαθητών και με αίσθημα ευθύνης στη συλλογική εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του Covid-19, η ομάδα του ACEin και του Θερινού Σχολείου Νεανικής Επιχειρηματικότητας YES 2020, συνεχίζει να στηρίζει τη νεανική επιχειρηματικότητα, προσπαθώντας να διατηρήσει την ίδια ποιότητα υπηρεσιών και εμπειριών όπως πάντοτε.

Σε αυτό το πλαίσιο, το 11ο σε συνέχεια Θερινό Σχολείο Νεανικής Επιχειρηματικότητας – Youth Entrepreneurship Summer School (YES 2020) θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά φέτος ηλεκτρονικά μεταξύ των ημερομηνιών: 1 – 10 Ιουλίου 2020.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές Α’, Β’ και Γ’ Λυκείου, οι οποίοι θα λάβουν υποτροφία μετά από επιλογή μέσω εξέτασης τύπου GMAT. Η εξέταση αυτή θα διεξαχθεί ηλεκτρονικά εξ αποστάσεως στις 28/06/2020. Οι υποτροφίες υποστηρίζονται με την ευγενική χορηγία εταιρειών από όλη την Ελλάδα. Όσοι μαθητές ενδιαφέρονται μπορούν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους εδώ μέχρι τις 10 Ιουνίου 2020.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη σελίδα του προγράμματος: yes.aueb.gr ή να στείλετε ένα e-mail στο yes@aueb.gr ή ακόμα και να καλέσετε στο τηλέφωνο 6988192275.

12th ennovation competition Finals and Awards Ceremony

6 Μάιος 2020 - 11:52πμ

Σημαντικά βραβεία για τις επιχειρηματικές & ερευνητικές ομάδες του 12ου Δια-Πανεπιστημιακού Διαγωνισμού, Ennovation

Την Πέμπτη, 30 Απριλίου 2020 πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά οι τελικές παρουσιάσεις και η βράβευση των επιχειρηματικών και ερευνητικών ομάδων που συμμετείχαν στον 12ο Δια-Πανεπιστημιακό Διαγωνισμό Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας, ennovation 2019  που υποστηρίζεται από 20+ Πανεπιστήμια σε Ελλάδα και Κύπρο.

Οι 17 ομάδες των Entrepreneurship, Research και Young Entrepreneurship Streams παρουσίασαν τις επιχειρηματικές τους προτάσεις και την πρόοδό τους μέσα από τη συμμετοχή τους στην 8μηνη διαδικασία επιτάχυνσης (virtual acceleration process) του διαγωνισμού. Έξι (6) από τις ομάδες βραβεύθηκαν με χρηματικά βραβεία ύψους 11.000 ευρώ που θα τους δώσουν το έναυσμα να προχωρήσουν περαιτέρω στην υλοποίηση της ιδέας τους. Τα φετινά βραβεία απονεμήθηκαν στις παρακάτω ομάδες:

The Technology Innovation Awards

1ο βραβείο στην ομάδα LANGaware: Αφορά μια καινοτόμα εφαρμογή που έρχεται να καλύψει τo τεκμηριωμένo κενό στη διάγνωση και παρακολούθηση του Αλτσχάιμερ, καθώς μπορεί να προσφέρει εύκολη, προσιτή, ακριβή και πρώιμη διάγνωση της νόσου με τεχνικές μηχανικής μάθησης και αναγνώρισης φωνής.

2ο βραβείο στις ομάδες:

Coffeco:Αφορά μια λύση που αξιοποιεί τα οργανικά υπολείμματα του καφέ και απομονώνει όλα τα θρεπτικά συστατικά που κρύβονται μέσα τους. Οι γνωστές πολυφαινόλες έχουν μεγάλη ζήτηση από τις βιομηχανίες τροφίμων και καλλυντικών καθώς τις χρησιμοποιούν σαν φυσικά συντηρητικά και ενισχύουν την αντιοξειδωτική τους δράση.

Narralive: Προσφέρουν τα SurroundStories, μία καινοτόμο μορφή MixedReality τεχνολογίας και εμπειριών που μέσω του 3d ήχου φέρνουν ένα διαδραστικό κόσμο ιστορίας στο χώρο γύρω μας τον οποίο επηρεάζουμε με τη φωνή και τις κινήσεις μας.

The Entrepreneurial Impact Awards

1ο βραβείο στην ομάδα Oliveex: Αφορά μία τεχνολογική λύση IoT που χρησιμοποιεί αισθητήρες και συσκευές ανίχνευσης, πλήρως ασύρματη που είναι 24/7 συνδεδεμένη σε δεξαμενές αποθήκευσης, συλλέγοντας δεδομένα για την ασφάλεια των ζυμωμένων τροφίμων.

2ο βραβείο στην ομάδα enchatted: Πρόκειται για μία λύση που προσφέρει ολοκληρωμένες δοκιμές και αξιολόγηση για διεπαφές, όπως chatbots και εφαρμογές φωνής.

The Young Entrepreneurship Award

Oqullar: Αφορά μία 3D & Augmented Reality εφαρμογή που μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού περιεχομένου γεφυρώνει το κενό μεταξύ ψηφιακού και πραγματικού κόσμου παρέχοντας μοναδικές και διαδραστικές αγοραστικές εμπειρίες.

Στην 22μελή κριτική επιτροπή ειδικών και επενδυτών συμμετείχαν, εκπρόσωποι των τριών funds του Innovation Window, Metavallon VC, Uni.Fund και Velocity Partners, εκπρόσωποι της επιστημονικής επιτροπής από τα συνεργαζόμενα Πανεπιστήμια, καθώς και στελέχη και εκπρόσωποι από τον επιχειρηματικό κόσμο, όπως: ο Αρσένης Σπύρος, Συντονιστής προγράμματος του NBG Business Seeds, ο Κώστας Γκόγκος, Digital & Innovation Services, IT&T του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, η Βερονίκη Ζέρβα, Community Engagement and Expansion Lead του Reload Greece, ο Γιάννης Κορδώνης, Retail Innovation Manager της Cardlink, η Μαρία Λεοντίου, Head of Innovation Center της Eurobank, ο Ιωάννης Μεθόδιος, ΚΕΜΕΛ, ο Αντώνης Παπαδόπουλος, Project Manager, Athens Digital Lab, η Πόλυ Παλαιογέωργου, Process Improvement Director, OTE Group, ο Σιέμος Βασίλης, Υπεύθυνος Λειτουργίας Επιχειρηματικού Επιταχυντή «ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ», ΕΚΠΑ, ο Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market and YouTube Greece, Cyprus & Malta της Google, ο Βασίλης Τραπεζάνογλου, Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος του Κέντρου Υπηρεσιών Ψηφιακής Καινοτομίας και ο Στέφανος Φαλκονάκης, Director of Marketing & Digital της Insurance Market.

Φέτος, οι Χρυσοί Χορηγοί του διαγωνισμού είναι ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Cardlink, η Eurobank και η Unilever.

 

Επίσης, το διαγωνισμό ενισχύουν ως Χορηγοί η COSMOTE, η insurancemarket και η PEOPLECERT. Ακόμη, το NBG Business Seeds έδωσε την ευκαιρία στην ομάδα Oliveex να περάσει απευθείας στη 2η φάση του «Διαγωνισμoύ Καινοτομίας και Τεχνολογίας» συνοδευόμενη από ένα tablet, το Reload Greece έδωσε τη δυνατότητα στην ομάδα Aithra να συμμετέχει στο πρόγραμμα επιτάχυνσης Young Entrepreneurs Programme, το Κέντρο «ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ» του ΕΚΠΑ έδωσε τη δυνατότητα στις ομάδες CarmaShare, LANGaware και Narralive να υποστηριχθούν από το πρόγραμμα επιτάχυνσής του, το Κέντρο ACEin έδωσε στις ομάδες LANGaware, Oliveex  και Oqullar τη δυνατότητα για συστηματική καθοδήγηση, υποστηρικτικές υπηρεσίες, coaching και φιλοξενία για 6 μήνες και τέλος, η PEOPLECERT παρείχε τη δυνατότητα σε όλα τα μέλη των νικητριών ομάδων να επωφεληθούν από μία μεγάλη γκάμα πιστοποιήσεων της εταιρίας.

Χρυσοί Χορηγοί Χορηγοί Υποστηρικτές

Carma Team Blog

21 Απρίλιος 2020 - 11:20πμ
Carma: The peer to peer car renting platform Recent Posts Carma Team Blog Inagros Team Blog Mamakita Team Blog NUP Team Blog Categories Τι ακριβώς είναι το Carma και πως προέκυψε η ιδέα της δημιουργίας του;

Η Carma Share είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα που επιτρέπει την ενοικίαση οχημάτων σε πολύ χαμηλότερες τιμές αλλά και την καταχώρηση οχημάτων στη πλατφόρμα μας από ιδιώτες, ώστε να τεθούν προς ενοικίαση. Όσον αφορά για το πως προέκυψε η ιδέα, το ενδιαφέρον μου για την καινοτόμο επιχειρηματικότητα ξεκίνησε μέσα από την συμμετοχή μου στο YES, το οποίο διοργάνωνε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και αφορούσε την ελληνική επιχειρηματικότητα. Αυτό λειτούργησε ως μια αφύπνιση για εμένα. Η ιδέα ήρθε πριν από 2 χρόνια όταν έδινα πανελλήνιες. Είχα κάνει ήδη την έρευνα μου πάνω στο πεδίο του Car Sharing. Θεώρησα πολύ σημαντικό το κομμάτι του timing και περίμενα να δω από την αγορά ανταπόκριση σε αλλά μοντέλα της οικονομίας διαμοιρασμού καθώς και τη πορεία διεθνών προτύπων στο χώρο αυτό. Παράλληλα, προτιμώ να είμαι εκείνος που θα ορίσει την επιχειρησιακή δεοντολογία και θα θέσει τις βάσεις για να στηριχθεί το startup. Από μικρός πάντα έλεγα πως το να ‘χεις μία νεοφυή εταιρεία είναι σαν να έχεις παιδί. Το προσέχεις, αφιερώνεις χρόνο για να το δεις να πετυχαίνει, κάνεις ότι περνάει από το χέρι σου για να εξελιχθεί και ελπίζεις για το καλύτερο.

Ποια προβλήματα επιλύετε και που απευθύνεστε;

Υποθέτουμε ότι υφίσταται το πρόβλημα του υψηλού κόστους της ενοικίασης αυτοκινήτων, το υψηλό κόστος που απαιτεί η αγορά, καθώς και η συντήρηση των οχημάτων. H Carma Share απευθύνεται κυρίως σε τουρίστες-ταξιδιώτες αλλά και Έλληνες κατοίκους που θέλουν να νοικιάσουν ένα όχημα μακροπρόθεσμα ή βραχυπρόθεσμα όσον αφορά τους renters. Μέσα από την πλατφόρμα οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να νοικιάσουν οχήματα τα οποία προσφέρουν προς ενοικίαση άλλοι ιδιώτες. Αν για παράδειγμα έχετε ένα αυτοκίνητο που «κάθεται» συγκεκριμένες ημέρες την εβδομάδα ή ένα δεύτερο όχημα  μπορείτε και εσείς να το δώσετε προς ενοικίαση και έτσι να έχετε ένα επιπλέον εισόδημα. Με λίγα λόγια θα μπορούσα να χαρακτηρίσω αυτό που κάνουμε ως το Airbnb των αυτοκινήτων.

Τι είδους οχήματα μπορούν να διατεθούν μέσω της υπηρεσίας και ποια τα οφέλη για κάποιον που θα την επιλέξει; Πόσα οχήματα είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή;

Η αγορά μας περιλαμβάνει όλα τα αυτοκίνητα Ι.Χ κάτω των 20 ετών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη για τα πρώτα 2 χρόνια και κατά το 3ο έτος όλα τα οχήματα I.X στην Ελλάδα. Ο χρήστης νοικιάζοντας το όχημά του στη Carma Share έχει τη δυνατότητα να βγάλει ένα εισόδημα μέσα από την αξιοποίηση της προσωπικής του περιουσίας. Σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας διασφαλίζουμε χαμηλότερες τιμές (έως και 200% φθηνότερα), καθώς έχουμε μηδενικά κόστη επισκευών και συντήρησης από την εταιρεία μας. Εισπράτουμε επίσης το μικρότερο ποσοστό επί των ενοικιάσεων στην αγορά συγκεκριμένα το 13%. Έχουμε εισάγει τα premium πακέτα, μια διεθνής πρωτοτυπία στο χώρο του car sharing. Παράλληλα, μέσα από πρόσφατες έρευνες που πραγματοποιήσαμε, αντιληφθήκαμε πως οι νέοι στις μέρες μας προτιμούν εταιρείες με περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Η Carma Share μειώνει τη κυκλοφοριακή συμφόρηση και τους ατμοσφαιρικούς ρύπους, συνεπώς για κάθε carma που μοιράζεται ένας νέος προτιμά να νοικιάσει από το να αγοράσει. Σημαντικό είναι να αναφερθεί το Experience Making περιβάλλον που χαρακτηρίζει την πλατφόρμα μας, καθώς πέρα από τα οικονομικά οφέλη θέλουμε οι χρήστες μας να επιστρέφουν στην υπηρεσία μας λόγω της άριστης εξυπηρέτησης, της ασφάλειας και των εμπειριών που δημιούργησαν. Μέχρι στιγμής η Carma Share αποτελείται από 110 renters και 40 owners.

Από μικρός πάντα έλεγα πως το να ‘χεις μία νεοφυή εταιρεία είναι σαν να έχεις παιδί. Το προσέχεις, αφιερώνεις χρόνο για να το δεις να πετυχαίνει, κάνεις ότι περνάει από το χέρι σου για να εξελιχθεί και ελπίζεις για το καλύτερο.

Σε ποιο στάδιο διερεύνησης ή ανάπτυξης βρίσκεστε;

Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στο στάδιο του Pivoting. Έχοντας τεστάρει κάποια πράγματα με την αγορά, το feedback που έχουμε λάβει είναι ότι αν προσαρμοστούμε σε ένα κοντινό μοντέλο πάλι στο πλαίσιο του Car Sharing πολλά από τα προβλήματα μας λύνονται και η αγορά μας πιθανότατα μεγαλώνει αισθητά. Συνεπώς βρισκόμαστε σε στάδιο έρευνας του νέο μοντέλου και του ιδιαίτερου business model που έχουμε σκεφτεί.

Ως μέρος των υπηρεσιών που ανήκουν στην οικονομία του διαμοιρασμού και της βραχυχρόνιας μίσθωσης, ποιο θεωρείτε πως θα είναι το μέλλον του συγκεκριμένου τρόπου οικονομικής δραστηριότητας;

Τα τελευταία χρόνια το Sharing Economy επεκτείνεται σε όλο και περισσότερους τομείς και η χρήση του γίνεται συνεχώς πιο αποδεκτή από την ελληνική κοινωνία, ιδιαίτερα μετά την άφιξη του Airbnb και του Uber. Ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού βρίσκει ευκολότερα λύσεις για καθημερινά προβλήματα μέσα από διάφορες πλατφόρμες. Υιοθετώντας μια τέτοια κουλτούρα η χρήση των διαθέσιμων πόρων σε συλλογικό επίπεδο γίνεται πιο αποδοτική και πιο φιλική προς το περιβάλλον. Κρίνεται σκόπιμο να αναφερθεί πως μέχρι στιγμής, αν δεν μπορούσες ν’ αγοράσεις κάτι, απλώς δεν το χρησιμοποιούσες. Η οικονομία διαμοιρασμού θα μπορούσε ν’ αλλάξει αυτή τη δυναμική. Η ομάδα μας βλέποντας πως η νοοτροπία αναπτύσσεται όλο και πιο θετικά πρώτα στο  εξωτερικό και τώρα σιγά σιγά και στην Ελλάδα, θεώρησε την ελληνική αγορά αρκετά ώριμη, ώστε να κάνει τη προσπάθεια να φέρει το Car Sharing στη χώρα μας.

Γιατί ενταχθήκατε στη θερμοκοιτίδα ACEin και πώς σας έχει βοηθήσει μέχρι τώρα;

To ACEin αποτελεί για εμάς το 5ο μέλος της ομάδας μας, παρέχοντάς μας ένα κατάλληλο δημιουργικό περιβάλλον για να δουλέψουμε και μεγάλη βοήθεια τόσο στο κομμάτι του business strategy όσο και στο νομικό κομμάτι. Με τη βοήθεια των μεντόρων μας καταφέραμε να απογειώσουμε την ιδέα μας, αλλά και να εξελιχθούμε και να ωριμάσουμε ακόμα περισσότερο ως επαγγελματίες και ως άνθρωποι.

Ποια είναι τα επόμενα βήματα και ποιους στόχους θα θέλατε να έχετε επιτύχει μέσα στα επόμενα τρία χρόνια;

Τα 3 χρόνια για εμάς είναι μια αρκετά μακροπρόθεσμη περίοδος. Η εύκολη απάντηση είναι να πούμε πως θα έχουμε εδραιώσει το Car Sharing στο ελληνικό κοινό. Παρ’ όλα αυτά, προτιμούμε τους μεσοπρόθεσμους στόχους. Κυρίως οι στόχοι μας είναι να δούμε αν το pivot μοντέλο μας, μας μεγαλώνει το market όπως προσδοκούμε και λύνει κάποια από τα προβλήματα μας. Κάτι το οποίο θα έχει πραγματοποιηθεί μέσα στους επόμενους 1-2 μήνες. Από κει και έπειτα μέσα στο έτος να έχουμε πραγματοποιήσει μια καλή αλληλεπίδραση με την αγορά ώστε να πούμε ότι κάνουμε penetrate με το καλύτερο δυνατό μοντέλο Car Sharing.

Ποια είναι η ομάδα σας;

Η ομάδα μας προς το παρόν αποτελείται από 4 άτομα :

 

Χρήστος Νικόλαος Χιλέτης – CEO

Εγώ είμαι δευτεροετής φοιτητής στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Έχω εργαστεί στο χώρο του τουρισμού και έχω αρκετή εμπειρία στο κομμάτι του Web Development. Έχω παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και επιχειρηματικών διαγωνισμών ώστε να μάθω όσα περισσότερα μπορώ για τον χώρο της επιχειρηματικότητας.  Στο Carma έχω αναλάβει το κομμάτι του Business αλλά και του Strategical Planning.

 

Ρίτα Χίου – CTO

Η Ρίτα είναι  τριτοετής φοιτήτρια στο τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών στο ΕΚΠΑ. Ασχολείται με project που αφορούν διαδικτυακές εφαρμογές και γραφικά και έχει λάβει μέρος σε ποικίλες εκδηλώσεις και διαγωνισμούς που αφορούν την τεχνολογία και την καινοτομία. Συγκεκριμένα στο Carma έχει αναλάβει το σχεδιασμό γραφικών (λογότυπο, διαφημιστικά βίντεο) και τη δημιουργία ιστοσελίδας και λοιπών τεχνολογικών εφαρμογών.

 

Ιωάννα Ρούσου – CMO

Η Ιωάννα Ρούσου σπουδάζει στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Ασχολείται ενεργά με τον εθελοντισμό όντας μέλος σε φοιτητικούς οργανισμούς όπως το Thinkbiz και το Youth Entrepreneurship Club και  συνδιοργανώνοντας events σχετικά με την νεανική επιχειρηματικότητα. Έχει λάβει μέρος σε διαγωνισμούς επιχειρηματικότητας , έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για το marketing , το managment και τα χρηματοοικονομικά. Συγκεκριμένα στο Carma Share έχει αναλάβει το Marketing.  

 

Ιωάννα Χατζηνταβίδου – CCO

Η Ιωάννα Χατζηνταβίδου είναι τριτοετής φοιτήτρια στο τμήμα Ρωσικής Φιλολογίας και Σλαβικών Σπουδών στο ΕΚΠΑ. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια digital marketing, ρητορικής και φωτογραφίας και έχει λάβει μέρος se οργανώσεις και επιχειρηματικά προγράμματα όπως το YES, το Women on Top,το  Open House και το TEDxAcademy. Στο Carma έχει αναλάβει το μέρος του Content και Social Media Marketing.



Info Instagram Facebook Linkedin Youtube TagsInterview

Inagros Team Blog

21 Απρίλιος 2020 - 10:48πμ
Inagros: Υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και εργαλεία σε γεωπόνους, αγρότες, εταιρείες και δήμους Recent Posts Carma Team Blog Inagros Team Blog Mamakita Team Blog NUP Team Blog Categories Πώς γεννήθηκε η ιδέα του Inagros;

Η αρχική ιδέα του inagros γεννήθηκε βλέποντας συγγενικά μας πρόσωπα που απασχολούνται στον αγροτικό τομέα να αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα. Προβλήματα που θα μπορούσαν να λυθούν με την αποδοτική χρήση της τεχνολογίας. Τεχνολογία που ήταν πάντοτε διαθέσιμη, αλλά δεν έφτανε ποτέ στους αγρότες με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να την χρησιμοποιούν προς όφελός τους. Επιπλέον, στοιχείο κλειδί στην προσπάθειά μας αποτέλεσαν από την αρχή και οι γεωπόνοι, που τους παρέχουμε ένα εργαλείο προκειμένου να κάνουν αποδοτικότερα και πιο οργανωμένα τη δουλειά τους. Έτσι το 2015 δημιουργήθηκε η αρχική ομάδα, παρουσιάζοντας συνεχή εξέλιξη μέχρι και σήμερα.

Που απευθύνεστε και τι feedback έχετε πάρει από τους χρήστες – πελάτες σας;

Το inagros αποτελεί ένα τεχνολογικό εργαλείο που αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό και την οργάνωση της  γεωργικής παραγωγής, καθώς και τη μείωση της κατανάλωσης του νερού, φυτοφαρμάκων, λιπασμάτων και ενέργειας. Πρόκειται για μία ηλεκτρονική πλατφόρμα που παρέχει real time δεδομένα από την καλλιέργεια. Μέσα από τα εργαλεία που παρέχει, επιτρέπει στο γεωπόνο να παρακολουθεί απομακρυσμένα τις καλλιέργειες των πελατών του, να τηρεί πλήρες ιστορικό για αυτές και να αναθέτει εργασίες που πρέπει να πραγματοποιηθούν (όπως ράντισμα, λίπανση κλπ) στους αγρότες  εύκολα και γρήγορα μέσω ενός συστήματος αυτοματων ειδοποιησεων. Επίσης, υπάρχει δυνατότητα αυτοματοποίησης του αρδευτικού συστήματος καθώς και ειδοποίηση σε περίπτωση βλαβών. Η πλατφόρμα έχει τη δυνατότητα τόσο συλλογής δορυφορικών δεδομένων, όσο και μέσω αισθητήρων οι οποίοι μπορούν να εγκατασταθούν στην καλλιέργεια. 

Ποια είναι η καινοτομία της δικής σας πλατφόρμας και ποιες υπηρεσίες έχετε αναπτύξει;

Η πλατφόρμα αποτελεί μία εφαρμογή που συνεχώς εξελίσσεται και βελτιώνεται (πλέον είναι διαθέσιμη η ανανεωμένη μορφή της) ενώ προσπαθούμε να δώσουμε στον τελικό χρήστη την καλύτερη δυνατή εμπειρία και ευκολία στην πλοήγηση. Από την εισαγωγή των καλλιεργειών, μέχρι και την παρακολούθηση των μετρήσεων, όλα τα εργαλεία του inagros δίνονται με τον καλύτερο κατανοητά τρόπο, εφόσον στόχος μας είναι να κάνουμε τη ζωή των αγροτών και των γεωπόνων ευκολότερη. Αντίστοιχο είναι και το feedback που λαμβάνουμε από τους πρώτους μεγάλους πελάτες μας, καθώς το inagros έχει ήδη δοκιμαστεί πιλοτικά σε δύο μεγάλης κλίμακας καλλιέργειες (μία σε αστικό κύκλο, στον Εθνικό Κήπο Αθηνών και μία σε εταιρεία συμβολαιακής γεωργίας).

Από την εισαγωγή των καλλιεργειών, μέχρι και την παρακολούθηση των μετρήσεων, όλα τα εργαλεία του inagros δίνονται με τον καλύτερο κατανοητά τρόπο, εφόσον στόχος μας είναι να κάνουμε τη ζωή των αγροτών και των γεωπόνων ευκολότερη.

Ποια είναι τα επόμενα βήματα και ποιους στόχους θα θέλατε να έχετε επιτύχει μέσα στα επόμενα τρία χρόνια;

Έχοντας πλέον ολοκληρώσει τις πιλοτικές εγκαταστάσεις, καθώς και την ανάπτυξη της πλατφόρμας, το inagros είναι έτοιμο προς διάθεση στη αγορά. Οι εταιρείες συμβολαιακής γεωργίας και η επέκταση του δικτύου inagros partners στην ελληνική επικράτεια, μέσω της συνεχούς προσέγγισης γεωπόνων, αποτελούν τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης του inagros το προσεχές διάστημα.  Αν οι στόχοι επιτευχθούν, θα προχωρήσουμε και σε ανάλογη επέκταση στην Ευρώπη.

Γιατί ενταχθήκατε στη θερμοκοιτίδα ACEin και πώς σας έχει βοηθήσει;

Το inagros οφείλει κατά μεγάλο ποσοστό την μέχρι τώρα εξέλιξή του στο ACEin. Η πρώτη επαφή έγινε όταν το inagros ήταν μια απλή ιδέα. Μέσα από την καθοδήγηση και υποστήριξή της θερμοκοιτίδας, η ιδέα μέσα από αρκετά στάδια έγινε επιχείρηση. 

Ποια είναι η ομάδα πίσω απ’ όλο αυτό το εγχείρημα;

Το εγχείρημα του inagros για να φτάσει σε αυτό που είναι σήμερα, και να συνεχίσει να εξελίσσεται και να προοδεύει, είναι δεδομένο πως χρειάζεται την αδιάκοπη ενασχόληση και στήριξή του από όλα τα μέλη της ομάδας. Συνεπώς, είναι δεδομένη η αφιέρωση πολύ χρόνου και αναζήτησης προκειμένου να εξελίσσεται η ιδέα και εμείς μέσα από αυτήν. Τίποτα από τα παραπάνω δε θα είχαν επιτευχθεί αν δεν υπήρχε και η κατάλληλη ομάδα από ανθρώπους που συνδυάζουν γνώση, εμπειρία και κυρίως όρεξη για δουλειά. Το inagros αποτελείται από άτομα με αγροτικό background, ενώ είναι και η συνεχής η ενασχόληση τους με τον κλάδο από τη μέρα που υλοποιήθηκε η ιδέα. Υπάρχει επίσης μεγάλη γνώση εντός της ομάδας με τη βοήθεια των δύο γεωπόνων που είναι σε αυτή, ενώ υπάρχει και η αντίστοιχη εμπειρία σε θέματα business και marketing (συνεχής παρακολούθηση σεμιναρίων, συνεχής στήριξη και mentoring μέσω διαγωνισμών).

Info Instagram Facebook TagsInterview

Upcoming: ennovation 2019 | Finals and Award Ceremony

16 Απρίλιος 2020 - 5:34μμ

Ο τελικός και η ανάδειξη των νικητών του 12ου Δια-Πανεπιστημιακού Διαγωνισμού Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας, Ennovation θα πραγματοποιηθούν απομακρυσμένα στις 30 Απριλίου!

Την Πέμπτη, 30 Απριλίου 2020 θα πραγματοποιηθούν οι τελικές παρουσιάσεις των ομάδων που προκρίθηκαν στην τελευταία φάση του 12ου Δια-Πανεπιστημιακού Διαγωνισμού Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας, ennovation 2019 που υποστηρίζεται από 20 Πανεπιστήμια σε Ελλάδα και Κύπρο.

Οι 18 ομάδες των Entrepreneurship, Research και Young Entrepreneurship Stream θα παρουσιάσουν τις επιχειρηματικές τους προτάσεις και την πρόοδό τους μέσα από τη συμμετοχή τους στην 8μηνη διαδικασία επιτάχυνσης της δεύτερης φάσης (virtual acceleration process).

 

Στην 17μελή κριτική επιτροπή ειδικών και επενδυτών θα συμμετέχουν μέλη της επιστημονικής επιτροπής, εκπρόσωποι των χορηγών και υποστηρικτών του διαγωνισμού, ο Κώστας Γκόγκος, Digital & Innovation Services, IT&T του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, η Βερονίκη Ζέρβα, Community Engagement and Expansion Lead του Reload Greece, ο Γιώργος Καρατζάς, Country Category Business Team Lead της Unilever, ο Γιάννης Κορδώνης, Retail Innovation Manager της Cardlink, η Μαρία Λεοντίου, Head of Innovation Center της Eurobank, ο Θανάσης Μυλωνάς, Business Development Manager της Cardlink, η Πόλυ Παλαιογέωργου, OTE Group Process Improvement Director, ο Στέφανος Φαλκονάκης, Director of Marketing & Digital της Insurance Market, ο Αρσένης Σπύρος, Συντονιστής προγράμματος του NBG Business Seeds, εκπρόσωποι από το οικοσύστημα της επιχειρηματικότητας, ο Ιωάννης Μεθόδιος, ΚΕΜΕΛ, ο Αντώνης Παπαδόπουλος, Project Manager, Athens Digital Lab, ο Βασίλης Τραπεζάνογλου, Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος, DISC SA και εκπρόσωποι των funds του Innovation Window, η Κατερίνα Καντεράκη, Operations & Network Manager του Metavallon, ο Γιώργος Καραντώνης, Partner του Metavallon, ο Κωνσταντίνος Νικολαΐδης του Velocity Partners, η Κατερίνα Πραματάρη, Αναπλ. Καθ. ΟΠΑ, Επιστημονική Υπεύθυνη ACEin & Partner Uni.Fund.

 

Την ίδια ημέρα μέσω διαδικτυακής σύνδεσης θα ανακοινωθούν οι νικητές του διαγωνισμού καθώς και τα χρηματικά βραβεία που θα λάβουν για τη διάκρισή τους.

 

Φέτος, οι Χρυσοί Χορηγοί του διαγωνισμού είναι ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Cardlink, η Eurobank και η Unilever.

 

Επίσης, το διαγωνισμό ενισχύουν ως Χορηγοί η COSMOTE, η insurancemarket και η PEOPLECERT. Ακόμη, το Reload Greece, η PEOPLECERT, το Κέντρο ACEin και το NBG Business Seeds υποστηρίζουν το διαγωνισμό παρέχοντας στις ομάδες τη δυνατότητα πρόσβασης σε προγράμματα επιτάχυνσης, διαγωνισμούς επιχειρηματικότητας, δομές φιλοξενίας και υποστήριξης καθώς και σε αναγνωρισμένα πιστοποιητικά.

 

Μείνετε συντονισμένοι μαζί μας για να μάθετε τους μεγάλους νικητές!

Χρυσοί Χορηγοί Χορηγοί Υποστηρικτές

emphasis by Cardlink: Finals and Award Ceremony

16 Απρίλιος 2020 - 4:22μμ

Βραβεύτηκαν οι νικητές του προγράμματος Ανοιχτής Καινοτομίας «emphasis» από την Cardlink και το Κέντρο ACEin του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Tην Τετάρτη 22 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, ο τελικός του προγράμματος Ανοιχτής Καινοτομίας “emphasis”, μία πρωτοβουλία της Cardlink, η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στόχος  του προγράμματος είναι να αναδείξει νέες επιχειρηματικές ιδέες, καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες ώστε να αναπτυχθούν και να υλοποιηθούν σε πραγματικό περιβάλλον.

Για έναν ολόκληρο χρόνο κοινή ομάδα στελεχών της Cardlink και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών εργάστηκε συστηματικά για τις ανάγκες του διαγωνισμού ο οποίος συγκέντρωσε συνολικά τριάντα δύο υποψηφιότητες. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να υποβάλλουν τις επιχειρηματικές τους προτάσεις σε μία από τις τέσσερις θεματικές ενότητες Business Analytics, Customer Experience, Payments/Added Value Services και Retail Modernization, για τον κλάδο του Retail.


Από αυτές ξεχώρισαν και έφτασαν στον τελικό οι πέντε καλύτερες ιδέες, από alert για το λεωφορείο, σε  virtual retail stores, σε βιτρίνες που παρακολουθούν το βλέμμα του πελάτη, σε e-shops μικρών επιχειρήσεων και σε cloud pos λύση. Μετά από συνδυασμένη ψηφοφορία της επιτροπής και του κοινού που παρευρέθηκε στην εκδήλωση, το πρώτο βραβείο κέρδισε το Vitrina Box, μια online πλατφόρμα εικονικής περιήγησης επιχειρήσεων, το δεύτερο η ομάδα Enneas με πλατφόρμα δημιουργίας chatbot ως εναλλακτικό κανάλι πωλήσεων για οποιαδήποτε επιχείρηση και το τρίτο το Πάμε Στάση, μια alert εφαρμογή για να μην χάνει κανείς το λεωφορείο του σε συνδυασμό με άλλες υπηρεσίες.


Πληροφορίες για την Cardlink


Η Cardlink ιδρύθηκε το 2004 και είναι ο μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών δικτύου στην Ελλάδα με περισσότερα από 250.000 τερματικά, 10.000 καταστήματα e-commerce και 400 εκατομμύρια συναλλαγές ανά έτος. Η Cardlink βοηθάει τις επιχειρήσεις στις καθημερινές συναλλαγές τους με ποιότητα, ασφάλεια και ταχύτητα.  Η ομάδα της Cardlink παρακολουθεί τις εξελίξεις στο πεδίο των ηλεκτρονικών πληρωμών και υιοθετεί τις τελευταίες τεχνολογίες και υπηρεσίες που βελτιώνουν συνεχώς την εμπειρία των συναλλαγών στο φυσικό και ηλεκτρονικό εμπόριο. Από τον Ιανουάριο του 2015, η Cardlink είναι εταιρεία του Ομίλου Quest.

Στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής για Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) δημιούργησε το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin), τη θερμοκοιτίδα του Πανεπιστημίου. Βασική στρατηγική του Κέντρου ACEin είναι η στήριξη νεοφυών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε τομείς όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, η κοινωνική επιχειρηματικότητα κλπ. Το Κέντρο ACEin προσφέρει στις επιχειρήσεις αυτές κατάρτιση σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας και λειτουργίας μίας startup, υπηρεσίες από εμπειρογνώμονες σε τομείς όπως λογιστικά, φορολογικά και νομικά ζητήματα κ.λπ., καθοδήγηση και δικτύωση.

Η νικήτρια ομάδα: VitrinaBox
Το πρώτο βραβείο κέρδισε το Vitrina Box, μια online πλατφόρμα εικονικής περιήγησης επιχειρήσεων.

Η ομάδα Enneas
Το δεύτερο βραβείο κέρδισε η ομάδα Enneas με πλατφόρμα δημιουργίας chatbot ως εναλλακτικό κανάλι πωλήσεων για οποιαδήποτε επιχείρηση.

Η ομάδα Πάμε Στάση.
Το τρίτο βραβείο κέρδισε η ομάδα Πάμε Στάση, με μια alert εφαρμογή για να μην χάνει κανείς το λεωφορείο του σε συνδυασμό με άλλες υπηρεσίες.

The Digital Gate III: Finals and Award Ceremony

13 Απρίλιος 2020 - 12:28μμ
The Digital Gate III
The Airport Innovation Challenge:
Οι ομάδες που έτρεξαν πιλοτικό και ο μεγάλος νικητής!

Με τις παρουσιάσεις των τριών ομάδων που έφτασαν «στη γραμμή του τερματισμού» και την τελετή βράβευσης όπου κυριάρχησαν ο ενθουσιασμός και το ομαδικό πνεύμα, ολοκληρώθηκε, την Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020, o διαγωνισμός του αεροδρομίου της Αθήνας, The Digital Gate III – The Airport Innovation Challenge!

 

Kαι φέτος, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, με την υποστήριξη του Κέντρου Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και με στόχο την ενθάρρυνση της ψηφιακής καινοτομίας και της ελληνικής επιχειρηματικότητας στο χώρο των αερομεταφορών και του τουρισμού, έδωσαν την ευκαιρία σε νέους ανθρώπους να αναπτύξουν ικανότητες σχεδίασης και ανάπτυξης καινοτόμων υπηρεσιών, με δυνατότητα εφαρμογής στο πραγματικό περιβάλλον του αεροδρομίου.

 

Στο τέλος ενός δημιουργικού «ταξιδιού»  που κράτησε 8 μήνες,  οι ομάδες που πέρασαν στην τελική φάση, ήταν οι KinemsMeton Innovatence (Enorasys) και VitrinaBox.

Η Kinems δημιούργησε διαδραστικά εκπαιδευτικά παιχνίδια με σκοπό τη βελτίωση της εμπειρίας των μικρών ταξιδιωτών, συμπεριλαμβάνοντας τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά το χρόνο αναμονής τους πριν από την πτήση στις πύλες αναχώρησης.

Η Meton Innovatence δημιούργησε και εγκατέστησε ένα καινοτόμο σύστημα εύρεσης των FOD (ξένα αντικείμενα στην πίστα) στα οχήματα ασφαλείας, κάνοντας για πρώτη φορά παγκοσμίως χρήση της τεχνολογίας θερμικής απεικόνισης.

Η VitrinaBox υλοποίησε ένα Interactive Virtual Walkthrough του αεροδρομίου της Αθήνας,  που προσφέρει μεταξύ άλλων πληροφορίες πλοήγησης, ξενάγηση στο εμπορικό κέντρο, ενημέρωση γενικών υπηρεσιών κ.λπ. και είναι διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή στους ταξιδιώτες και στους επισκέπτες του αεροδρομίου.

Καθόλη τη διάρκεια του προηγούμενου τριμήνου, οι ομάδες, με την ουσιαστική καθοδήγηση των έμπειρων στελεχών του αεροδρομίου, ολοκλήρωσαν το πιλοτικό τους (PoC) ενώ παράλληλα τους δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσουν και να αξιολογήσουν τα αποτελέσματα σε πραγματικό περιβάλλον.

Η κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από στελέχη του αεροδρομίου, τον Γιάννη Γιανναράκη από τον ΣΕΚΕΕ, την Αναπλ. Καθ. Κατερίνα Πραματάρη, Επιστημονική Υπεύθυνη ACEin, Partner Uni.Fund, την Σοφία Μαγκιά, Υπεύθυνη Γραφείου Καινοτομίας «Δημόκριτου», Υπεύθυνη Τεχνολογικού Πάρκου “Λεύκιππος”, και τον Μιχάλη Δρίτσα, Διευθυντή του Γραφείου του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων αξιολόγησε τα επιχειρηματικά μοντέλα και τα πιλοτικά των ομάδων, και ανέδειξε το νικητή. Την τελετή βράβευσης τίμησε με χαιρετισμό ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Δρ. Χρίστος Δήμας.

Η νικήτρια ομάδα του διαγωνισμού, Meton Innovatence (Enorasys), κέρδισε το χρηματικό βραβείο των €10.000, τη δυνατότητα επέκτασης της διάρκειας του πιλοτικού για έναν ακόμη χρόνο στο αεροδρόμιο, την παροχή mentoring και την προετοιμασία για χρηματοδότηση. Επιπλέον, ο ΣΕΚΕΕ θα δώσει τη δυνατότητα στη νικήτρια ομάδα να προβληθεί στο ελληνικό περίπτερο στο Mobile World Congress – τη μεγαλύτερη Έκθεση Ψηφιακής Επικοινωνίας σε παγκόσμιο επίπεδο – που θα πραγματοποιηθεί στη Βαρκελώνη, στις 24-27 Φεβρουαρίου 2020.

Από αριστερά: ο κ. Γιώργος Καλλιμασιάς, Γενικός Διευθυντής Στρατηγικής, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, ο Δρ. Χρίστος Δήμας, Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ο κ. Αλέξανδρος Ζιώμας, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας, Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και ο κ. Μιχάλης Δρίτσας, Διευθυντής του Γραφείου του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων

Η νικήτρια ομάδα: Meton Innovatence (Enorasys).
Η Meton Innovatence δημιούργησε και εγκατέστησε ένα καινοτόμο σύστημα εύρεσης των FOD (ξένα αντικείμενα στην πίστα) στα οχήματα ασφαλείας, κάνοντας για πρώτη φορά παγκοσμίως χρήση της τεχνολογίας θερμικής απεικόνισης.

Η ομάδα Kinems.
Η Kinems δημιούργησε διαδραστικά εκπαιδευτικά παιχνίδια με σκοπό τη βελτίωση της εμπειρίας των μικρών ταξιδιωτών, συμπεριλαμβάνοντας τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά το χρόνο αναμονής τους πριν από την πτήση στις πύλες αναχώρησης.

Η ομάδα VitrinaBox.
Η VitrinaBox υλοποίησε ένα Interactive Virtual Walkthrough του αεροδρομίου της Αθήνας, που προσφέρει μεταξύ άλλων πληροφορίες πλοήγησης, ξενάγηση στο εμπορικό κέντρο, ενημέρωση γενικών υπηρεσιών κ.λπ. και είναι διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή στους ταξιδιώτες και στους επισκέπτες του αεροδρομίου.

The Digital Gate Social Media Info Twitter Facebook

Mamakita Team Blog

13 Απρίλιος 2020 - 11:11πμ
MAMAKITA: η ταξιδιωτική πλατφόρμα για οικογενειακές διακοπές Recent Posts Carma Team Blog Inagros Team Blog Mamakita Team Blog NUP Team Blog Categories

Η πλατφόρμα ΜΑΜΑΚΙΤΑ παρέχει premium και tailor made υπηρεσίες οικογενειακού ταξιδιού σε ελληνικούς προορισμούς. «Στον αέρα» με τη σημερινή μορφή από τον Ιανουάριο του 2019, έχει βραβευτεί στα Tourism Awards στην κατηγορία “Οικογενειακός Τουρισμός” και φέρει την επικοινωνιακή αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, ως φορέας που προάγει το διαγενεακά προσβάσιμο τουρισμό και που προβάλλει λιγότερο δημοφιλείς προορισμούς στην Ελλάδα.

Πώς γεννήθηκε η ιδέα του ΜΑΜΑΚΙΤΑ;

Η ΜΑΜΑΚΙΤΑ γεννήθηκε από το πολύ «Μαμά Κοίτα»! Πρόκειται για μια επιχειρηματική ιδέα που βασίστηκε στις προσωπικές μας εμπειρίες και στη ζωή που αρχίσαμε να ζούμε από τότε που αποκτήσαμε παιδιά. Όλα ξεκίνησαν από το blog της Ελένης, η οποία άρχισε να μοιράζεται συμβουλές για ταξίδια με παιδιά προτείνοντας λύσεις και προορισμούς φιλικούς σε οικογένειες. Το blog είχε μεγάλη απήχηση και από το Σεπτέμβριο του 2017, η Ελένη άρχισε να προσανατολίζεται στην παροχή υπηρεσιών ταξιδιωτικής συμβουλευτικής και κάπως έτσι συστάθηκε η ομάδα, η οποία άρχισε να διαμορφώνει μια επιχειρηματική ιδέα.

Πώς συνέβαλε το ACEin στην επιχειρηματική σας ιδέα;

Όταν συμμετείχαμε στο Διαγωνισμό Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του Προγράμματος NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας και καταθέσαμε πρόταση για χρηματοδότηση από το People’s Trust του Ιδρύματος Αθ. Λασκαρίδη, είχαμε μόνο στο μυαλό μας ότι θέλουμε να απαντήσουμε στην ανάγκη των σύγχρονων εργαζόμενων γονέων να οργανώνουν ένα ταξίδι στην Ελλάδα χωρίς να αναλώνονται στην έρευνα. Επίσης ξέραμε πολύ καλά ότι το ταξίδι δημιουργεί εμπειρίες, οι οποίες είναι κεντρικές για την ανάπτυξη του ανθρώπου και την ενίσχυση των οικογενειακών δεσμών.

Μέσα στο ACEin μπορέσαμε να μετουσιώσουμε την ιδέα σε επιχειρηματική πράξη και τελικά σε μια κερδοφόρα επιχείρηση. Οι μέντορες και οι σύμβουλοι μας βοήθησαν στην έρευνα αγοράς και στη διαμόρφωση του «προϊόντος» μας, αλλά πάνω από όλα μας παρείχαν τη στήριξη για να συνεχίσουμε και να κάνουμε τα απαιτούμενα pivoting.  

Ποια -θεωρείτε- ότι είναι η καινοτομία σας;

Το καλό είναι ότι όσοι ασχολούμαστε με τον εισερχόμενο τουρισμό είμαστε συναγωνιστές. Και στο χώρο αυτό δεν υπάρχουν τόσο ανταγωνισμοί, όσο διαφορετικές αντιλήψεις για τον ελληνικό Τουρισμό.
Εμείς βλέπουμε το ταξίδι ως ένα μέσο βιωματικής μάθησης και αυτοβελτίωσης για τον άνθρωπο, και βιώσιμης και αειφόρου ανάπτυξης για την κοινωνία. Πρωτίστως μας ενδιαφέρει να συμβάλουμε στη διαμόρφωση του ελληνικού τουριστικού «προϊόντος» με γνώμονα, αφ’ ενός την τοπική κοινωνία και οικονομία και αφετέρου εκπαιδεύοντας τον ίδιο τον ταξιδιώτη. Κοινώς, δεν πουλάμε ό,τι πουλάει. Διαμορφώνουμε υπηρεσίες με σκοπό να επηρεάσουν τη ζήτηση. Για παράδειγμα συστήνουμε μικρά νησιά στο νοτιοανατολικότερο σημείο του Αιγαίου και το βορειοδυτικότερο σημείο του Ιονίου, προορισμούς στην Πελοπόννησο ή την Εύβοια που δοκιμασμένα είναι ιδανικοί για οικογενειακές διακοπές.
Δεύτερον, μας αφορά ο προσβάσιμος τουρισμός. Πιο συγκεκριμένα το διαγενεακά προσβάσιμο ταξίδι. Το ταξίδι με παιδιά δεν είναι μόνο οι νεροτσουλήθρες, τα πάρκα και οι παιδικές χαρές. Είναι μια αφορμή για την ουσιαστική σύνδεση της οικογένειας και μια ευκαιρία για κοινές αναμνήσεις και βιώματα.
Μια φορά η κυρία Κατερίνα Πραματάρη είχε επισημάνει: «καινοτομία δεν είναι μόνο η δημιουργία ενός νέου προϊόντος. Μπορεί να είναι το κανάλι επικοινωνίας καινοτόμο». Αυτό αισθανόμαστε κι εμείς. Η ΜΑΜΑΚΙΤΑ επηρέασε τις τάσεις της αγοράς στο οικογενειακό ταξίδι στην Ελλάδα. Η καινοτομία της πλατφόρμας έγκειται στον τρόπο με τον οποίο μετατρέψαμε τη δική μας εμπειρία σε υπηρεσία προς πώληση, στο χρόνο και τη ζύμωση με τους τοπικούς φορείς και επαγγελματίες της αγοράς και στο δίκτυο που χτίσαμε για να είμαστε σε θέση να δημιουργούμε τελικά μοναδικές εμπειρίες για τους πελάτες μας, μικρούς και μεγάλους.

Εμείς βλέπουμε το ταξίδι ως ένα μέσο βιωματικής μάθησης και αυτοβελτίωσης για τον άνθρωπο, και βιώσιμης και αειφόρου ανάπτυξης για την κοινωνία.

Ποια είναι τα επόμενα βήματα και ποιους στόχους θα θέλατε να έχετε επιτύχει μέσα στα επόμενα τρία χρόνια;

Η αλήθεια είναι ότι η agenda με τα to-dos συνέχεια μεγαλώνει. Πρώτα από όλα θέλουμε να βρίσκουμε αυτούς που μπορούν να επωφεληθούν από τις υπηρεσίες μας. Αυτούς που μας χρειάζονται και μας ψάχνουν.
Θέλουμε όμως παράλληλα να συμβάλουμε στο διαγενεακά προσβάσιμο τουρισμό σαν Φορέας Διαχείρισης Προορισμού και στο branding της Ελλάδας ως family friendly destination. Μελέτες δείχνουν ότι ο οικογενειακός τουρισμός είναι ένας από τους σημαντικότερους τομείς της τουριστικής βιομηχανίας κι εμφανίζει σημαντικές ευκαιρίες τις οποίες θα πρέπει να εκμεταλλευτεί η ελληνική αγορά.
Ως ομάδα σήμερα, διαθέτουμε την τεχνογνωσία να μελετήσουμε τους τρόπους βελτίωσης των τουριστικών υπηρεσιών με σκοπό την επίτευξη των στρατηγικών στόχων για τη διαμόρφωση ενός βιώσιμου τουριστικού προϊόντος με άξονα τον Πολιτισμό και το Περιβάλλον και με βασικό εργαλείο την δια βίου εκπαίδευση.

Τι συμβολίζει το λογότυπό σας;

Μας αρέσει να φτιάχνουμε ιστορίες μέσα από τα ταξίδια και ο Pauso στο λογότυπό μας είναι η πιο αγαπημένη πηγή έμπνευσης: το φανταστικό παιδικό ταξιδιωτικό σακίδιο του μεγάλου μας περιηγητή Παυσανία, που είναι ο πρώτος γεωγράφος και «ταξιδιωτικός συντάκτης» στην ιστορία. Το όνομά του εκτός από τον Παυσανία, συμβολίζει και την… παύση που κάνουμε από τους ρυθμούς της καθημερινότητας για να απολαύσουμε το ταξίδι.

Η ομάδα της ΜΑΜΑΚΙΤΑ

Ελένη Φωτίου: Διεθνολόγος-Ερευνήτρια με σπουδές στην Ελλάδα και την Τουρκία και με επαγγελματική εμπειρία στα Υπουργεία Εξωτερικών (2007-2013) και Άμυνας (2013-2014) και μητέρα τριών παιδιών, είναι σήμερα ταξιδιωτική συντάκτης με θέμα το οικογενειακό ταξίδι (protothema.gr, protagon.gr, travelsbytravelers.com). Μιλάει τουρκικά, αγγλικά, γαλλικά, ιταλικά και πορτογαλικά.

 

Ιφιγένεια Λαναρά: Οικονομολόγος-Project Manager με μεταπτυχιακές σπουδές στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και πιστοποιημένη Project Manager από το Project Management institute είναι μητέρα δύο παιδιών και διαθέτει 18ετη εμπειρία ως σύμβουλος επιχειρήσεων και οργανισμών.

 

Εύη Κατσιγιάννη: Νομικός και Παιδαγωγός με πολυετή εμπειρία σε πολιτιστικές παραγωγές και έρευνα στον τομέα της εκπαίδευσης και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Μητέρα δύο παιδιών, δηλώνει πρωτίστως παιδαγωγός, μα κυρίως δημιουργός των παιδικών αναμνήσεων των κοριτσιών της.

Info Instagram Facebook Youtube TagsInterview

NUP Team Blog

8 Απρίλιος 2020 - 11:40πμ
NUP: Τα ανώνυμα μυστικά των φοιτητών σε ένα app! Recent Posts Carma Team Blog Inagros Team Blog Mamakita Team Blog NUP Team Blog Categories Τι ακριβώς είναι το Nup; Πως σας ήρθε η συγκεκριμένη ιδέα;

To Nup είναι ένα social-chat application που έχει ως στόχο να συνδέσει φοιτητές μεταξύ τους, εύκολα και γρήγορα! Η ιδιαιτερότητα του Nup είναι ότι όλα γίνονται ανώνυμα! Tα τελευταία χρόνια, έχει παρατηρηθεί ότι οι πιο νέοι σε ηλικία χρήστες είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τα όσα μοιράζονται στο διαδίκτυο καθώς έμαθαν από τις προηγούμενες γενιές ότι “Ό,τι ανεβαίνει στο Internet, μένει στο Internet”. Παράλληλα, σαν ομάδα πιστεύουμε ότι οι πιο ισχυρές σχέσεις αναπτύσσονται μεταξύ εκείνων που έχουν ένα κοινό τρόπο ζωής σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα! Αυτό μπορεί να παρατηρηθεί εύκολα κατά τη διάρκεια της φοιτητικής ζωής! Το Nup λοιπόν θέλει να συνδέσει τους φοιτητές κάθε χώρας, να τους δώσει τη δυνατότητα να μοιραστούν τους προβληματισμούς, τις εμπειρίες τους και όλα όσα τους ενώνουν! Η ανωνυμία (πάντα κάτω από κανόνες που διατηρούν την ασφάλεια της κοινότητας) κάνει τη σύνδεση αυτή πολύ πιο εύκολη!

Πόσοι χρησιμοποιούν την εφαρμογή σας; Ποια είναι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά τους και τι είδους πληροφορίες/υλικό μοιράζονται;

Αυτή τη στιγμή το Nup χρησιμοποιείται από περισσότερους από 40Κ φοιτητές σε 100 σχολές της Ελλάδας και της Αμερικής (με το 85% της δραστηριότητας να προέρχεται από τη χώρα μας). Είναι αρκετά σημαντικό ότι στο chat της εφαρμογής στέλνονται κατα μέσο όρο 2 μηνύματα/δευτερόλεπτο. Φυσικά τα νούμερα αυτά ανά πάσα στιγμή μπορούν να αλλάξουν. Για το λόγο αυτό είμαστε σε συνεχή έρευνα βελτίωσης των υπηρεσιών μας με σκοπό να κάνουμε την εμπειρία του χρήστη ακόμα καλύτερη και να κρατήσουμε τα insights σε υψηλά επίπεδα!

Γιατί ενταχθήκατε στη θερμοκοιτίδα ACEin και πώς σας έχει βοηθήσει μέχρι τώρα;

H αγορά που απευθυνόμαστε είναι αρκετά ξένη για τα ελληνικά δεδομένα! Παρόλα αυτά στην ΑCEIN βρήκαμε τη στήριξη που χρειαζόμαστε τόσο με την παροχή χώρου εργασίας όσο και με τη βοήθεια στην προσπάθειά μας να βγούμε στην αγορά!

Tα τελευταία χρόνια, έχει παρατηρηθεί ότι οι πιο νέοι σε ηλικία χρήστες είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τα όσα μοιράζονται στο διαδίκτυο καθώς έμαθαν από τις προηγούμενες γενιές ότι “Ό,τι ανεβαίνει στο Internet, μένει στο Internet”.

Ποια είναι τα επόμενα βήματα και ποιους στόχους θα θέλατε να έχετε επιτύχει μέσα στα επόμενα τρία χρόνια;

Στόχος μας είναι να εδραιωθούμε σε ακόμα περισσότερες χώρες καθώς και να αυξήσουμε τα έσοδά μας φέρνοντας στην πλατφόρμα μας    ακόμα περισσότερες εταιρείες!

Ποια είναι η ομάδα σας;

Την ομάδα του Nup αποτελούν οι Θέμης Δρακωνάκης, Σωτήρης Κανηράς, Κωσνταντίνος Ρέππας καθώς και η εταιρία HANGOVER MEDIA!

Info Instagram Facebook TagsInterview