Η ομάδα των φοιτητών Stelar του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ κατέλαβε το ειδικό βραβείο καλύτερης επικοινωνιακής στρατηγικής στον παγκόσμιο τελικό του διαγωνισμού Brandstorm

id: 
1141

Οι φοιτητές του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Σοφία Αθανασιάδη, Χαρά Τριανταφύλλου κι Άκης Ποτάρης, ή αλλιώς οι Stelar, χάρισαν στη χώρα μας την πρώτη επιτυχία στον παγκόσμιο φοιτητικό διαγωνισμό L'Oreal Brandstorm 2011, το ειδικό βραβείο καλύτερης επικοινωνιακής στρατηγικής!

Οι Stelar, οι οποίοι αναδείχθηκαν νικητές στον εθνικό τελικό του ετήσιου διαγωνισμoύ L'Oreal Brandstorm 2011, ταξίδεψαν τον Ιούνιο στο Παρίσι και έλαβαν μέρος στον παγκόσμιο διαγωνισμό διεκδικώντας μια διάκριση ανάμεσα σε 45 ομάδες από Πανεπιστήμια όλου του κόσμου.

Το L'Oreal Brandstorm, είναι ένας διεθνής φοιτητικός διαγωνισμός, Μάρκετινγκ και Καινοτομίας, ο οποίος δίνει την ευκαιρία σε φοιτητές να αναλάβουν τον ρόλο ενός Μarketing Μanager, να φανταστούν και να προτείνουν μια νέα σειρά προϊόντων για μία από τις μάρκες της L'Oreal. Από το 1993, πάνω από 51.000 φοιτητές από όλο τον κόσμο έχουν δηλώσει συμμετοχή στον διαγωνισμό, ενώ συγκεκριμένα το 2011 έλαβαν μέρος 7.300 φοιτητές από 219 Πανεπιστήμια και από 45 χώρες!

Φέτος, ο διαγωνισμός L'Oreal Brandstorm ζητούσε από τους φοιτητές να δημιουργήσουν μια νέα σειρά ανδρικών προϊόντων για την μάρκα L'Oreal Professionnel, η οποία όμως θα έπρεπε να συνοδεύεται από υπηρεσία, προκειμένου να προσελκύσει τους άνδρες στο κομμωτήριο.

Ένα μεγάλο μπράβο στη Σοφία Αθανασιάδη, Χαρά Τριανταφύλλου και Άκη Ποτάρη που έβαλαν τα δυνατά τους προκειμένου να διακριθεί η ελληνική συμμετοχή σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπως και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα της EURO RSCG που υλοποίησε και τελειοποίησε τις ιδέες των φοιτητών.

Στη φωτογραφία τα μέλη της Ελληνικής ομάδας μας, με τον Maurice Levi, Διευθύνοντα Σύμβουλο της διαφημιστικής εταιρίας Publicis, ο οποίος απένειμε και το βραβείο.

Last updated: 11 April 2018