Ηλεκτρονική Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών της Βιβλιοθήκης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για το 2016

Βασικός σκοπός ύπαρξης και αποστολή μιας Ακαδημαϊκής Βιβλιοθήκης είναι η ικανοποίηση των πληροφοριακών αναγκών της Εκπαιδευτικής και Ερευνητικής κοινότητας που εξυπηρετεί και η προσφορά σύγχρονων υπηρεσιών Βιβλιοθήκης. Επίκεντρο της προσπάθειας και του ενδιαφέροντος είναι οι χρήστες – αναγνώστες και οι ανάγκες τους. Το παρόν ερωτηματολόγιο της ΜΟ.ΔΙ.Π.Α.Β. αποσκοπεί στην ηλεκτρονική καταγραφή του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών.

Η Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών συμμετέχει στην Ηλεκτρονική Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών που πραγματοποιεί η Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (ΜΟ.ΔΙ.Π.Α.Β.) μέχρι το τέλος του έτους.

Παρακαλούμε συνδεθείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://mopab.seab.gr/SatisfactionUserService/index.php/562532/lang-el και συμπληρώστε την ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ για το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών με βάση τις προσωπικές σας εκτιμήσεις.

Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας.