HR STRATEGY & PROGRAM MANAGEMENT | JUNIOR | BANK
Κύριες Αρμοδιότητες:
Ο ρόλος απευθύνεται σε νέους επαγγελματίες με ενδιαφέρον για τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη διαχείριση έργων με έμφαση σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού. Πιο συγκεκριμένα, οι κύριες αρμοδιότητες του ρόλου περιλαμβάνουν:
• Συνεισφορά στη διαμόρφωση της HR στρατηγικής, διασφαλίζοντας την ευθυγράμμιση των πρωτοβουλιών Ανθρώπινου Δυναμικού με τους επιχειρησιακούς στόχους.
• Παρακολούθηση και υποστήριξη του χαρτοφυλακίου στρατηγικών προγραμμάτων της Γενικής Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού.
• Συμμετοχή στον σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικών, διατμηματικών έργων Ανθρώπινου Δυναμικού (end-to-end project delivery), σε συνεργασία με πολλαπλούς stakeholders (HR, Strategy, Legal, Compliance, Procurement, ESG, κ.ά.).
• Δημιουργία παρουσιάσεων προς Διοικητικές Επιτροπές (π.χ. Executive Committee, Board Committees) και ανώτατα στελέχη, με στόχο την ενημέρωση για πρόοδο, αποτελέσματα και στρατηγικά ευρήματα.
• Συμβολή στη σύνταξη ή/και επιμέλεια περιεχομένου όπως αναφορές ESG, CSR σε συνεργασία με τις αρμόδιες οργανωτικές μονάδες.
• Συνεργασία με θυγατρικές εταιρείες του Ομίλου για ευθυγράμμιση σε HR θέματα και initiatives.
• Συμβολή στη βελτίωση διαδικασιών και στην ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών.
Οφέλη / Προκλήσεις:
• Γρήγορη κατανόηση των λειτουργιών όλης της Τράπεζας μέσω συνεργασίας και επαφής με στελέχη από διαφορετικούς επιχειρηματικούς χώρους
• Συμμετοχή σε έργα στρατηγικής σημασίας για την Τράπεζα
• Επαφή με νέες τεχνολογίες και συστήματα που εφαρμόζονται σε σύγχρονες Μονάδες HR
• Ανταπόκριση σε απαιτητικές προθεσμίες
• Παράλληλη διαχείριση πολλαπλών έργων
Προδιαγραφές Θέσης:
Εκπαίδευση:
• Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικές Επιστήμες ή άλλο συναφές αντικείμενο
• Επιθυμητός Μεταπτυχιακός τίτλος στους αντίστοιχους τομείς (Business, Strategy, HR, etc)
Ξένες Γλώσσες:
• Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας (τουλάχιστον επίπεδο C1)
Προϋπηρεσία:
• Επιθυμητή η εμπειρία έως 3 έτη σε σχετικούς ρόλους, όπως ενδεικτικά συμβουλευτική, στρατηγική, HR transformation, Project Management ή PMO
Γνώσεις Η/Υ:
• Πολύ καλή γνώση MS Office Suite (Powerpoint, Εxcel, Word)
Εξειδικευμένες γνώσεις - επιθυμητές:
• Κατανόηση βασικών αρχών project management και ικανότητα παρακολούθησης έργων με οργανωμένο και αποτελεσματικό τρόπο
• Κατανόηση βασικών αρχών Ανθρώπινου Δυναμικού
• Επιθυμητή η εξοικείωση με ανάλυση δεδομένων (quantitative & qualitative)
Ατομικά χαρακτηριστικά / Δεξιότητες:
• Αποτελεσματική επικοινωνία (σε γραπτό και προφορικό λόγο) και σε παρουσιάσεις
• Ικανότητα επικοινωνίας με διαφορετικά επίπεδα ιεραρχίας και stakeholders
• Αναλυτική σκέψη και προσοχή στη λεπτομέρεια
• Ομαδικότητα
• Οργανωτικές ικανότητες
• Αποτελεσματικότητα σε συνθήκες πίεσης διατηρώντας υψηλή ποιότητα παραδοτέου
• Προσαρμοστικότητα και ευελιξία
• Διάθεση για διαρκή ανάπτυξη
• Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών έργων και προτεραιοτήτων
Τόπος Εργασίας: Αθήνα - κέντρο
Τρόπος Εργασίας: Υβριδικό μοντέλο εργασίας, σύμφωνα με τις επιχειρησιακές ανάγκες