Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.  Μπορείτε να μάθετε περισσότερα εδώ

  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • Ελληνικά
  • English
Αρχική
Menu
  • Το Γραφείο Διασύνδεσης
  • Υπηρεσίες προς φοιτητές
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • Απασχόληση στο εξωτερικό
    • Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
    • Εκπαίδευση & Έρευνα
    • Σεμινάρια και Εργαστήρια
    • Ψυχομετρικά τεστ
    • Αρχείο άρθρων-πληροφοριακού υλικού
    • Έρευνες, παρουσιάσεις, έντυπα και άλλο υλικό
  • Υπηρεσίες για εργοδότες/εταιρίες
  • Δομή Απασχόλησης & Σταδιοδρομίας
    • Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας
    • Πρακτική Άσκηση
  • Νέα
    • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
Αναζήτηση για:

Φόρμα αναζήτησης

Γραφείο
Διασύνδεσης

Buyer

For over 25 years, MP Marine Purchasing has provided professional ship supply services and spare parts to the marine industry.

Our company is searching for an experienced Buyer who will be able to process purchasing requisitions from the managers in the field and turn those requisitions into purchase orders. The Buyer will be responsible for creating purchase order tracking systems, alerting management when orders have been filled and invoices from vendors have been issued, answering vendor questions and providing them with additional order documentation as needed.

In this role, the successful candidate for this position has experience in the shipping industry and a strong understanding of supply chain management concepts.

Responsibilities

  • Identify customer preferences and forecast consumer trends
  • Evaluate supplier options according to prices, quality etc. and determine the best choices
  • Discover and purchase new products and check the quality and popularity of those already on our shelves
  • Negotiate terms of agreements to achieve the best deal for our company
  • Ensure the timely delivery of products and compliance with the contracts of purchase
  • Monitor stock levels and make plans for buying within budget
  • Create reports on sales, budgets and customer satisfaction and adjust your strategies accordingly
  • Forge and maintain trust relationships with suppliers to promote fair dealing
  • Attend events, fairs and exhibitions to remain up-to-date with the market’s trends

Qualifications

  • Bachelor’s Degree in Marketing or a related field required
  • Highly proficient in spoken and written English
  • Familiarity with market research, data analysis and forecasting techniques
  • Comprehensive understanding of MS Excel, MS Word and industry standard purchase order software platforms
  • Impeccable attention to detail
  • Up to speed with purchasing best practices
  • Able to thrive in a high-stress and fast-paced environment

Terms of employment

  • Full time, 1 position.

Intern – IT Administrator

Τα Ξενοδοχείa «Μεγάλη Βρεταννία» και «King George» είναι δύο από τα πιο ιστορικά ξενοδοχεία των Αθηνών, διεθνώς αναγνωρισμένα για την εξαιρετική ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών  και των παροχών προς τους φιλοξενούμενους και είναι μέλη της αλυσίδας Luxury Collection της Marriott International. Τα ξενοδοχεia διαθέτουν 422 δωμάτια και σουίτες, μαγευτικούς χώρους δεξιώσεων, φημισμένα εστιατόρια όπως το GB Roof Garden και Tudor Hall, το βραβευμένο σε όλο τον κόσμο Alexander’s Bar, και το αναζωoγoνητικό GB Spa.  Περισσότεροι από 500 εργαζόμενοι υποστηρίζουν με τον επαγγελματισμό και την προθυμία τους την παροχή υπηρεσιών προς όλους τους πελάτες των ξενοδοχείων.

 

Το τμήμα Μηχανογράφησης (I.T) ενδιαφέρεται να προσλάβει: Εκπαιδευόμενο – Υπάλληλο Τμήμα Μηχανογράφησης (Intern – IT Administrator)

 

Οι υποψήφιοι πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Σπουδαστής/ρια στο Τμήμα Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση (επιθυμητή αλλά όχι απαραίτητη)
  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας   (Πιστοποίηση Proficieny)
  • Πιστοποίηση ECDL
  • Βασικές γνώσεις δικτύων, και hardware υπολογιστών
  • Πολύ καλές ικανότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Ευχάριστη προσωπικότητα

Οι υποψήφιοι μπορούν να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα με μια πρόσφατη φωτογραφία τους.

Νέα

  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ JEAN MONNET

    15-02-2019
    Περισσότερα
  • 25 χρόνια Γραφείο Διασύνδεσης ΟΠΑ Επετειακή Εκδήλωση

    13-02-2019
    Περισσότερα

Ημερολόγιο Εκδηλώσεων

Γραφείο Διασύνδεσης

Φεβρουάριος

  • «
  • »
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
 
 

Φόρμα Επικοινωνίας

Φόρμα Επικοινωνίας

Υπηρεσίες προς φοιτητές

  • Αναζήτηση εργασίας
  • Απασχόληση στο εξωτερικό
  • Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
  • Εκπαίδευση & Έρευνα
  • Σεμινάρια και Εργαστήρια
  • Ψυχομετρικά τεστ
  • Αρχείο άρθρων-πληροφοριακού υλικού
  • Έρευνες, παρουσιάσεις, έντυπα και άλλο υλικό

Υπηρεσίες για εργοδότες/εταιρίες

  • Υπηρεσίες για εργοδότες/εταιρίες

Δομή Απασχόλησης & Σταδιοδρομίας

  • Δομή Απασχόλησης & Σταδιοδρομίας
  • Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας
  • Πρακτική Άσκηση

Επικοινωνία

Ελπίδος 13 (πεζόδρομος), 3ος όροφος, 104 34 Αθήνα
Χάρτης πρόσβασης

210 8203 819, 210 8203 825

career@aueb.gr

Ανακοινώσεις / Προκηρύξεις

  • Ανακοινώσεις Γραφείου Διασύνδεσης

Sitemap

  • Χάρτης Ιστότοπου

Online παρουσία

© Copyright 1996 - 2019 | Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
© Copyright 1996 - 2019 | Athens University of Economics and Business