Webometrics – Ranking web of
Universities
Τα κριτήρια αξιολόγησης
που χρησιμοποιεί η λίστα κατάταξης Webometrics είναι:
·
Παρουσία (Presence): Ο συνολικός
αριθμός σελίδων του ιστότοπου του Ιδρύματος, στον
οποίο περιλαμβάνονται και όλες οι υπό-σελίδες και οι τύποι αρχείων, μέσα από τη
μηχανή αναζήτησης Google (βάρος κριτηρίου:
10%).
·
Απήχηση (Visibility): Η δημοτικότητα
και η επισκεψιμότητα του ιστότοπου
και του περιεχομένου του Ιδρύματος (βάρος κριτηρίου: 50%).
·
Διαφάνεια (Transparency): Ο αριθμός των ετεροαναφορών του Ιδρύματος, βάσει του Google Scholar (βάρος κριτηρίου:
10%).
·
Αριστεία (Excellence): Ποσοστό των
δημοσιεύσεων του Ιδρύματος που ανήκουν στο 10% των περισσότερο αναφερόμενων δημοσιεύσεων
σε κάθε επιστημονικό πεδίο για την τελευταία πενταετία, βάσει της Scimago (βάρος κριτηρίου:
30%).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την διεθνή λίστα
κατάταξης Webometrcis, πατήστε εδώ