Next by NBG & ΟΠΑ

Ένα παράδειγμα για το πώς φοιτητές και επιχειρήσεις μπορούν να συνεργάζονται και να δημιουργούν στοχευμένα αποτελέσματα και δράσεις


Advertorial

Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών μελέτησαν διεξοδικά την εφαρμογή Next και, χρησιμοποιώντας ερευνητικά εργαλεία ανάλυσης, συνέλεξαν πολύτιμα στοιχεία σχετικά με την επικοινωνία και την προώθησή της. Στη συνέχεια, παρουσίασαν τα ευρήματα σε στελέχη της Εθνικής Τράπεζας

Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών μελέτησαν διεξοδικά την εφαρμογή Next και, χρησιμοποιώντας ερευνητικά εργαλεία ανάλυσης, συνέλεξαν πολύτιμα στοιχεία σχετικά με την επικοινωνία και την προώθησή της. Στη συνέχεια, παρουσίασαν τα ευρήματα σε στελέχη της Εθνικής Τράπεζας
 

Όταν οι νέοι έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν με τον πραγματικό κόσμο της επιχειρηματικότητας, γεννιούνται ιδέες που αλλάζουν το αύριο. Η γνώση αποκτά διαφορετική αξία όταν γίνεται πράξη, μετατρέποντας την εκπαίδευση σε κοινωνική πρόοδο.

Πιστεύοντας διαχρονικά σε αυτό, η Εθνική Τράπεζα, μέσω της πρωτοποριακής εφαρμογής Next by NBG, και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ένωσαν τις δυνάμεις τους, για να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζονται οι φοιτητές και οι επιχειρήσεις. Η συνεργασία ανέδειξε με επιτυχία πως οι νέοι έχουν θέση σε αληθινά projects και μελέτες προϊόντων. Η εφαρμογή Next by NBG είναι η πρώτη ολοκληρωμένη τραπεζική εφαρμογή της Εθνικής Τράπεζας για νέους 18-30 ετών, σχεδιασμένη να προσφέρει ευκολία, ασφάλεια και ταχύτητα στις συναλλαγές, καθώς και πρόσβαση σε αποκλειστικές προσφορές και δώρα. Μέσω μιας γρήγορης online διαδικασίας, οι χρήστες αποκτούν πλήρη έλεγχο των οικονομικών τους, κάνουν εύκολα πληρωμές και μεταφορές, θέτουν στόχους αποταμίευσης και επωφελούνται από μοναδικές προσφορές.
 

Ένα project που συνδέει τη θεωρία με την πράξη.

Το ταξίδι της συνεργασίας της Τράπεζας με το ΟΠΑ ξεκίνησε μέσω του «Next app» Field Study Project. Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών μελέτησαν διεξοδικά την εφαρμογή Next και, χρησιμοποιώντας ερευνητικά εργαλεία ανάλυσης, συνέλεξαν πολύτιμα στοιχεία σχετικά με την επικοινωνία και την προώθησή της. Στη συνέχεια, παρουσίασαν τα ευρήματα σε στελέχη της Εθνικής Τράπεζας, προσφέροντας νέες, δημιουργικές ιδέες που θα απογειώσουν την επαφή του Next με το νεανικό κοινό.

Οι προτάσεις των φοιτητών και φοιτητριών και τα στοιχεία για την επικοινωνία. Όλα ξεκίνησαν με την πρώτη παρουσίαση της εφαρμογής στους φοιτητές και στις φοιτήτριες στο πλαίσιο του μαθήματος του Αναπληρωτή Καθηγητή Χαράλαμπου Σαριδάκη, όπου η ομάδα marketing της Εθνικής Τράπεζας παρουσίασε την εφαρμογή και τις λειτουργίες της. Αυτή η παρουσίαση ήταν η αφορμή για τη δημιουργία μιας ομάδας εργασίας αποτελούμενης από 10 ταλαντούχους φοιτητές και φοιτήτριες, οι οποίοι ανέλαβαν να εμβαθύνουν και να μελετήσουν το τραπεζικό τοπίο και τα προϊόντα που υπάρχουν διαθέσιμα αποκλειστικά για νέους.

Η ομάδα, εξοπλισμένη με τα απαραίτητα εργαλεία ανάλυσης της αγοράς και του ανταγωνισμού, χαρτογράφησε το τραπεζικό τοπίο και μέσα από ομάδες εστίασης, αφοσιώθηκε στη συλλογή πολύτιμων στοιχεί ων σχετικά με τον βέλτιστο τρόπο επικοινωνίας της τραπεζικής εφαρμογής για νέους Next by NBG. Η έρευνά τους κάλυψε τα πάντα: από τις ανάγκες της αγοράς και τις τελευταίες τάσεις, μέχρι τη μελέτη του ανταγωνισμού και την αξιολόγηση των βέλτιστων πρακτικών.

Τα αποτελέσματα μιας εποικοδομητικής συνεργασίας. Το αποτέλεσμα αυτής της έρευνας ήταν πολλές δημιουργικές ιδέες και προτάσεις για την επικοινωνία και την ακόμη πιο δυναμική προώθηση του Next app. Οι φοιτητές ανέδειξαν την ανάγκη για μια πιο αλληλεπιδραστική και άμεση γλώσσα, αποφεύγοντας την τυπική τραπεζική ορολογία, καθώς και εξατομικευμένα κίνητρα και επιβραβεύσεις που να ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες των νέων. Παράλληλα, έδωσαν έμφαση στη σημασία της δημιουργίας περιεχομένου και πρακτικών συμβουλών γύρω από τα οικονομικά, ώστε οι νέοι να εξοικειωθούν με βασικές χρηματοοικονομικές έννοιες όπως αποταμίευση, επιτόκιο κ.λπ. Ο κύκλος αυτής της έρευνας ολοκληρώθηκε τον Μάιο 2025, όπου πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο με την τελική παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας σε στελέχη της Εθνικής Τράπεζας. Οι φοιτητές και ο φοιτήτριες κατάφεραν να εντυπωσιάσουν με την εμπεριστατωμένη ανάλυσή τους και τις καινοτόμες ιδέες τους, προσφέροντας μια νέα προοπτική για τον τρόπο με τον οποίο το Next app μπορεί να συνδεθεί με το νεανικό κοινό. Αυτή η συνεργασία αποτελεί μια αμφίδρομη γέφυρα γνώσης και εμπειριών. Οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να εφαρμόσουν τις ακαδημαϊκές τους γνώσεις σε ένα πραγματικό επιχειρηματικό προϊόν, ενώ η ομάδα της Εθνικής Τράπεζας απέκτησε πολύτιμα στοιχεία και προτάσεις που θα συμβάλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη, εξατομίκευση και βελτίωση της εφαρμογής. Για την Εθνική Τράπεζα, η συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών αποτελεί ένα φωτεινό παράδειγμα για το πώς ο ακαδημαϊκός κόσμος και ο επιχειρηματικός τομέας μπορούν να συνεργάζονται και να δημιουργούν στοχευμένα αποτελέσματα και δράσεις.

Περισσότερες πληροφοριές για το Next app στο nextbynbg.gr
 

Επιστροφή στο ΤΕΥΧΟΣ 59ο – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2025