Το κοινωνικό αποτύπωμα του efood για το 2023

Advertorial

Για περισσότερα από 10 χρόνια το efood, παρέχει υπηρεσίες που διευκολύνουν την καθημερινότητα δεκάδων χιλιάδων καταναλωτών και συμβάλλουν στην ανάπτυξη των καταστημάτων και της αγοράς συνολικά. Με την ίδια δυναμική, το efood έχει ενσωματώσει την κοινωνική προσφορά στην καθημερινή του λειτουργία, ενώ μέρος της αποστολής του παραμένει η ενίσχυση της θετικής αλλαγής στην κοινωνία, μέσα από στοχευμένες δράσεις με σαφές κοινωνικό αντίκτυπο.

Το 2023 ήταν ακόμη ένα έτος κοινωνικής προσφοράς για το efood, με δράσεις που αποτυπώθηκαν, για 3η συνεχόμενη χρονιά, στον ετήσιο κοινωνικό απολογισμό, όπου συγκεντρώνει αναλυτικά τα αποτελέσματα των προγραμμάτων και ενεργειών κοινωνικής υπευθυνότητας που υλοποιεί.


Love Delivered: εθελοντική δράση και στήριξη του κοινωνικού έργου οργανισμών

Το Love Delivered, το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του efood, στηρίζεται στη βασική αξία της εταιρείας "we care - νοιαζόμαστε".  Μέσα από το πρόγραμμα Love Delivered, για ακόμη μια χρονιά, το efood δημιούργησε μια πλατφόρμα προσφοράς, ενεργοποιώντας τους χρήστες του, οι οποίοι συμμετείχαν στις πρωτοβουλίες στήριξης οργανισμών και κοινωνικών σκοπών. 

Κατά τη διάρκεια του 2023, το efood, πρόσφερε συνολικά το ποσό των 272.900€ σε οργανισμούς και φορείς καθώς και 126.000 γεύματα σε οικογένειες που βρίσκονταν σε ανάγκη. Σε συνεργασία με 10 ΜΚΟ και φιλανθρωπικές οργανώσεις, όπως το "Μαζί για το Παιδί", ο "Δεσμός", και η "Υπατη Αρμοστεια ΟΗΕ", το efood στήριξε διαρκείς κοινωνικές ανάγκες ενώ ενεργοποίησε τον μηχανισμό προσφοράς του κατά τη διάρκεια έκτακτων αναγκών, όπως οι πλημμύρες στη Θεσσαλία και οι πυρκαγιές στον Έβρο, δημιουργώντας τα προγράμματα όπως το "Προσφέρω Γεύματα" και "Fire Relief". Μέσω αυτών ενίσχυσε τους κατοίκους των πληγέντων περιοχών καθώς και τους πυροσβέστες και διασώστες που ενεργούσαν κατά τη διάρκεια των ημερών έκτακτης ανάγκης.
 

Η ομάδα εθελοντών efood προσφέρει στην κοινωνία και το περιβάλλον

Η έννοια του εθελοντισμού είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη λειτουργία του efood, με τους εργαζόμενούς του να σχεδιάζουν και να υλοποιούν προγράμματα και δράσεις εθελοντικής προσφοράς, στις οποίες το 2023, συνολικά 309 εργαζόμενοι συμμετείχαν σε 24 δράσεις, με 733 εθελοντικές ώρες,, συνεργαζόμενοι με 8 ΜΚΟ και φιλανθρωπικές οργανώσεις.

Η ομάδα εθελοντών του efood, ενσωμάτωσε, το προηγούμενο έτος στη δράση του, ενέργειες για την προστασία και διατήρηση του περιβάλλοντος, τη δασοπυρόσβεση και την πρόληψη πυρκαγιάς, τη φροντίδα των αδέσποτων ζώων συντροφιάς, τη βοήθεια σε ανθρώπους που βρίσκονται σε κατάσταση αστεγίας, την εθελοντική αιμοδοσία, καθώς και την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων. Με αυτές τις πρωτοβουλίες, οι εργαζόμενοι του efood ανέδειξαν την κοινωνική τους ευθύνη και τη δέσμευσή τους προς ένα καλύτερο και πιο βιώσιμο κοινωνικό περιβάλλον.


Unstoppables: το efood στηρίζει τους Έλληνες Αθλητές.

To 2023, το efood δημιούργησε τους "Unstoppables", ένα πρόγραμμα μέσω του οποίου στηρίζει τον ελληνικό αθλητισμό, υποστηρίζοντας χορηγικά αθλητές που αγωνίζονται για να βρεθούν στην κορυφαία παγκόσμια αθλητική διοργάνωση, τους Ολυμπιακούς Αγώνες, αθλητές με αναπηρία καθώς και ερασιτεχνικά αθλητικά σωματεία. Με τους Unstoppables το efood στηρίζει, την Δώρα Γκουντουρά, πρωταθλήτρια στην Ξιφασκία, τον Λεωνίδα Τσορτανίδη, κορυφαίο έλληνα αθλητή για το 2023 στην ιστιοσανίδα, το δίδυμο Παύλου Καγιαλή και Γιάννη Ορφανού στην ιστιοπλοΐα, με τον πρώτο να διεκδικεί το δεύτερο Ολυμπιακό του μετάλλιο μετά από αυτό στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο, τον αθλητή της αλπικής χιονοδρομίας Αλέξανδρο Γκιννή καθώς και την πρωταθλήτρια ξιφασκίας Νεφέλη Ροδοπούλου. Στο πρόγραμμα The Unstoppables εντάσσεται η στήριξη του efood σε ομάδες και αθλητές με αναπηρία, με τη χορηγική υποστήριξη στο τμήμα μπάσκετ Champs του Holargos BC για παιδιά στο φάσμα αυτισμού καθώς και ερασιτεχνικά σωματεία που κάνουν πράξη τη διάδοση του μαζικού αθλητισμού, με τη χορηγική συνεργασία με τον ΑΟ Άνοιξης.


Σχετικά με το Love Delivered:

Το Love Delivered εκφράζει έμπρακτα το βασικό στόχο της εταιρείας να δίνει πίσω και να προσφέρει στην κοινωνία. Παράλληλα, μέσω ενεργειών Love Delivered στην πλατφόρμα, οι χρήστες του efood έχουν την ευκαιρία να συνεισφέρουν μέσω της παραγγελίας τους σε επιλεγμένους σκοπούς.


Σχετικά με το efood:

Το efood αποτελεί μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες στην ελληνική αγορά, το οποίο συνεργάζεται σήμερα με περισσότερα από 21.000 καταστήματα, σε 100 πόλεις. Με βάση την τεχνολογία και την καινοτομία, από την έναρξη λειτουργίας του, αναπτύσσει συνεχώς τις υπηρεσίες του και διευρύνει τις κατηγορίες προϊόντων που διανέμει σε εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες της πλατφόρμας του, καθημερινά. Τα τελευταία χρόνια συγκαταλέγεται στους σημαντικότερους εργοδότες στην Ελλάδα, με την ανάδειξή του στην πρώτη τριάδα στον θεσμό Best Places to Work. Έχει εντάξει την κοινωνική προσφορά, ως αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας της και μέσω του προγράμματος Love Delivered, στηρίζει περισσότερους από 30 φορείς ετησίως και συνδράμει σε διαφορετικούς κοινωνικούς σκοπούς.


Επιστροφή στο ΤΕΥΧΟΣ 51ο – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2024