Επιδράσεις του πληθωρισμού στην καταναλωτική συμπεριφορά
ΑΦΙΕΡΩΜΑ - Πληθωρισμός, Ακρίβεια και Συμπεριφορά Καταναλωτή

Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ & Διευθυντής Έρευνας στο Τμήμα Μάρκετινγκ της Σχολής Διοίκησης του Πανεπιστημίου Ληντς, Ηνωμένο Βασίλειο
ΑΦΙΕΡΩΜΑ - Πληθωρισμός, Ακρίβεια και Συμπεριφορά Καταναλωτή


Δρ Χαράλαμπος Σαριδάκης
Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ & Διευθυντής Έρευνας στο Τμήμα Μάρκετινγκ της Σχολής Διοίκησης του Πανεπιστημίου Ληντς, Ηνωμένο Βασίλειο