Δίκτυο Φωνής Ο.Π.Α. - Voice Mail



ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΣΑΣ ΘΥΡΙΔΑΣ

Καλείτε το Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Φωνής στο εσωτερικό νούμερο 299 ή +302108203 299 από εξωτερική γραμμή

  1. Ακούτε: " Παρακαλώ πληκτρολογείστε τον κωδικό σας"
  2. Πληκτρολογείτε 1234 (που είναι ο κωδικός που ισχύει μέχρι να εισάγετε τον δικό σας)
  3. Ακούτε: " Καλώς ήρθατε στο Voice mail - Πληκτρολογήστε τα τέσσερα νέα ψηφία τώρα"
  4. Πληκτρολογείτε 4 ψηφία που θα αντιπροσωπεύουν τον προσωπικό σας κωδικό. Τα πληκτρολογείτε δύο φορές για επιβεβαίωση.
  5. Ακούτε: " Συνεχίζοντας τη διαμόρφωση της θυρίδας σας - "
  6. Ηχογραφήστε το όνομα και επώνυμο σας και πιέστε οποιοδήποτε πλήκτρο.
  7. Ακούτε:
    " Για να το ακούσετε ξανά πιέστε το 1 "
    " Για να το ηχογραφήσετε πιέστε το 2 "
    " Για να το διαγράψετε πιέστε το 3 "
    " Για να συνεχίσετε πιέστε τον αστερίσκο * "
  8. Ανάλογα με το τι επιθυμείτε να κάνετε επιλέγετε ένα από τα παραπάνω(1 ή 2 ή 3). Για να συνεχίσετε επιλέγετε *
  9. Ακούτε: " Για τον προσωπικό σας χαιρετισμό ... "
  10. Ηχογραφήστε ένα μήνυμα καλωσορίσματος το οποίο θέλετε να ακούγεται όταν σας καλούν και δεν είστε στο γραφείο σας. Για παράδειγμα το μήνυμα μπορεί να είναι το εξής: "Aυτή τη στιγμή απουσιάζω, παρακαλώ αφήστε το μήνυμα σας και θα επικοινωνήσω μαζί σας το συντομότερο δυνατόν - ευχαριστώ "
  11. Όταν τελειώσετε την εκφώνηση του μηνύματος, πιέστε οποιοδήποτε πλήκτρο.
  12. Ακούτε: " Για να το ακούσετε ξανά πιέστε το 2 "
    " Για να το ηχογραφήσετε πιέστε το 3 "
    " Για να συνεχίσετε πιέστε τον αστερίσκo *"
  13. Ανάλογα με το τι επιθυμείτε να κάνετε επιλέγετε ένα από τα παραπάνω (2 ή 3).
  14. Για να συνεχίσετε επιλέγετε *
  15. Ακούτε: " Βρίσκεστε στο βασικό μενού "
  16. Κλείνετε το τηλέφωνο σας. Στο σημείο αυτό έχει ολοκληρωθεί η διαμόρφωση της προσωπικής θυρίδας.
arrowup

2. ΒΑΣΙΚΟ ΜΕΝΟΥ

« Έχετε ... μηνύματα / Δεν έχετε κανένα μήνυμα. Για να ακούσετε τα μηνύματά σας πιέστε <1>, για να ηχογραφήσετε και να στείλετε ένα μήνυμα πιέστε <2>, για τις προσωπικές σας επιλογές πιέστε <3>, για έλεγχο σύνδεσης πιέστε <4>, για έλεγχο αποστολής των μηνυμάτων πιέστε <5>, για τον προσωρινό σας χαιρετισμό πιέστε <8

Εισερχόμενοι στο βασικό μενού, δίδει δύο κατηγορίες μηνυμάτων: Νέα μηνύματα και Αποθηκευμένα μηνύματα.

  1. Εάν υπάρχουν μηνύματα στη θυρίδα σας, θα ακούσετε το σύστημα να αναφέρει πόσα μηνύματα υπάρχουν και την κατηγορία τους (Νέα / Αποθηκευμένα)
  2. Εάν δεν υπάρχουν μηνύματα το σύστημα θα προσπεράσει το μενού «για να ακούσετε τα μηνύματά σας» και θα μεταφερθεί στο επόμενο.

Με το <1>, κι εφόσον υπάρχουν μηνύματα στη θυρίδα σας, ενημερώνεστε σχετικά με το πόσα μηνύματα και τι είδους υπάρχουν (μενού κατηγορίας μηνυμάτων).

Με το <2>, μπορείτε να ηχογραφήσετε και να στείλετε ένα μήνυμα σε κάποια άλλη θυρίδα ή σε ομάδα θυρίδων (προσδιορίζεται σαν group). Αυτή η επιλογή σας κατευθύνει στο μενού «ηχογράφησης και αποστολής μηνύματος».

Με το <3>, εισέρχεστε στο μενού των προσωπικών επιλογών που επιτρέπει στον ιδιοκτήτη να προσωποποιήσει την θυρίδα του.

Με το <4>, θα βρεθείτε στο ειδικό μενού μεταβίβασης κλήσεων.

Με το <5>, πηγαίνετε στο μενού ελέγχου προορισμού.

Με το <8>, επιλέγετε το μενού με το οποίο μπορείτε να αντικαταστήσετε τον κανονικό σας χαιρετισμό με έναν παροδικό. Αυτό είναι χρήσιμο αν συμβεί κάτι έκτακτο που απαιτεί διαφορετική αντιμετώπιση των κλήσεων.

arrowup

3. ΜΕΝΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ

«Για νέα μηνύματα πιέστε <1>, για αποθηκευμένα μηνύματα πιέστε <2>, για αρίθμηση μηνυμάτων πιέστε <4

Όταν εισέρχεστε στο βασικό μενού, το σύστημα σας αναγγέλλει πόσα μηνύματα υπάρχουν στην θυρίδα σας, εάν βέβαια υπάρχουν, και σε ποια κατηγορία ανήκουν. Οι κατηγορίες είναι Νέα μηνύματα και Αποθηκευμένα μηνύματα.

Πληκτρολογήστε <1> «για νέα μηνύματα». Θα ακούσετε μηνύματα που δεν έχετε μέχρι τότε ακούσει.

Πληκτρολογήστε <2> «για αποθηκευμένα μηνύματα». Θα ακούσετε μηνύματα που έχουν προηγουμένως ακουσθεί και έχουν αποθηκευτεί από εσάς.

Πληκτρολογήστε <4> «για αρίθμηση μηνυμάτων». Θα ενεργοποιήσετε μία ανακοίνωση που θα αναφέρει τον αριθμό των μηνυμάτων που υπάρχουν στη θυρίδα σας.

Όταν ακούσετε κάποιο μήνυμα, θα οδηγηθείτε αυτόματα στο μενού παραληφθέντων μηνυμάτων για περισσότερες ενέργειες.

arrowup

3.1 Μενού Παραληφθέντων Μηνυμάτων

«Για να αποθηκεύσετε αυτό το μήνυμα πιέστε <1>, για το επόμενο μήνυμα πιέστε <2>, για να διαγράψετε αυτό το μήνυμα πιέστε <3>, για περισσότερες δυνατότητες πιέστε <0

Σε αυτό το μενού σας δίνεται η δυνατότητα να τακτοποιήσετε τα μηνύματα σας.

Πληκτρολογήστε <1> για να αποθηκεύσετε το μήνυμα που ακούσατε (η αποθήκευση θα διαρκέσει για όσες ημέρες έχει αποφασίσει ο διαχειριστής του συστήματος). Το σύστημα θα αναγγείλει ότι το μήνυμα αποθηκεύτηκε.

Πληκτρολογήστε <2> για να μεταφερθείτε στο επόμενο μήνυμα. Έτσι θα αρχίσει αμέσως η εκφώνηση του επόμενου μηνύματος εάν βέβαια υπάρχει.

Πληκτρολογήστε <3> για να διαγράψετε το μήνυμα. Για επιβεβαίωση της εντολής σας, το σύστημα σας ζητά να πιέσετε <#>. Εφόσον και αυτό γίνει, ακούτε την ανακοίνωση «το μήνυμα διεγράφη».

Πληκτρολογήστε <0> για περισσότερες δυνατότητες.

Αυτό το μενού περιέχει 3 επί πλέον επιλογές (ένα υπομενού του μενού παραληφθέντων μηνυμάτων)

"Για να επαναλάβετε το μήνυμα, πιέστε <#>, για να απαντήσετε πιέστε <7>, για πληροφορίες πιέστε <8>".

Πληκτρολογώντας <#> ακούτε πάλι το μήνυμα που μόλις ακούσατε. Αυτό, μπορείτε να το κάνετε συνέχεια όσες φορές θέλετε. Εάν πιέσετε <#> όσο ακούτε ένα μήνυμα, αυτό θα ξανακουστεί από την αρχή.

Πληκτρολογώντας <7>, μεταφέρεστε στο μενού απαντήσεως και έτσι θα μπορέσετε να απαντήσετε σε μήνυμα που λάβατε από μία άλλη θυρίδα.

Πληκτρολογώντας <8>, λαμβάνετε πληροφορίες σχετικά με την ημερομηνία και την ώρα που έφθασε στην θυρίδα σας το μήνυμα που ακούτε.

Οι ακόλουθες επιλογές είναι αφανείς. Δεν ανακοινώνονται, όμως μπορούν να ενεργοποιηθούν από τον συνδρομητή.

Πιέζοντας <4>, το μήνυμα τυλίγεται προς τα πίσω για ένα προκαθορισμένο χρονικό διάστημα (από 1 έως 10 δευτερόλεπτα). Εάν το πλήκτρο αυτό πιεστεί περισσότερες φορές το μήνυμα θα μεταφερθεί ανάλογο χρόνο προς τα πίσω.

Πιέζοντας <5>, σταματά η εκφώνηση του μηνύματος για ένα χρονικό διάστημα 10 δευτερολέπτων. Η ενέργεια αυτή ακυρώνεται με το πάτημα οποιουδήποτε πλήκτρου.

Πιέζοντας <6>, το μήνυμα ξετυλίγεται γρήγορα προς τα εμπρός για ένα προκαθορισμένο χρονικό διάστημα (από 1 έως 10 δευτερόλεπτα). Εάν η πίεση του πλήκτρου επαναληφθεί μερικές φορές, το αποτέλεσμα θα είναι ότι το μήνυμα θα ξετυλιχτεί ανάλογο χρόνο προς τα εμπρός.

Πιέζοντας <9>, επαναλαμβάνετε το μενού. Αυτή η δυνατότητα υπάρχει σε κάθε μενού του συστήματος. Σε μερικά είναι αφανής ενώ σε άλλα η ύπαρξή της ακούγεται. Με αυτή τη δυνατότητα εισέρχεστε στην αρχή του μενού στο οποίο βρίσκεστε.

Πιέζοντας <*> , εξέρχεστε από οποιοδήποτε μενού ιδιοκτήτη και μεταφέρεστε στο προηγούμενο. Επίσης με αυτό το πλήκτρο ακυρώνονται επιλογές που χρειάζονται άλλο πλήκτρο για να ενεργοποιηθούν.

arrowup

4. ΜΕΝΟΥ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ ΚΛΗΣΕΩΝ

«Οι κλήσεις μεταφέρονται στο τηλέφωνο σας. Για να μεταφέρετε κλήσεις στη θυρίδα σας πιέστε το <1>, για να εξέλθετε πιέστε τον αστερίσκο <*>.

Πλήκτρο <1> «μεταφορά κλήσεων στη θυρίδα». Με το τρόπο αυτό δίνεται στον ιδιοκτήτη η δυνατότητα να στέλνει απευθείας τις κλήσεις του στην θυρίδα χωρίς να χρειάζεται να καλείται η τηλεφωνική συσκευή του.

arrowup

5. ΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ

«Για χαρακτηρισμό μηνύματος πιέστε <1>, για τον προσωπικό σας χαιρετισμό πιέστε <2>, για το όνομά σας πιέστε <3>, για τον κωδικό σας πιέστε <4>, για τη λίστα των group πιέστε <6

Tο μενού αυτό επιτρέπει στον ιδιοκτήτη να προσωποποιήσει την θυρίδα του.

Πλήκτρο <1> «για χαρακτηρισμό μηνύματος». Το μενού που επιλέγετε είναι το μενού προσωπικών επιλογών.

Πλήκτρο <2> «για τον προσωπικό χαιρετισμό». Εισέρχεστε στο μενού προσωπικού χαιρετισμού.

Πλήκτρο <3> «για το όνομά σας». Αυτή η επιλογή σας οδηγεί στο μενού επιλογών ονόματος.

Πλήκτρο <4> «για τον κωδικό σας». Αυτό είναι το μενού κωδικού.

Πλήκτρο <6> «για τη λίστα των γκρουπ». Με αυτό χρησιμοποιείτε το μενού της λίστας των γκρουπ.

arrowup

5.1 Μενού Προσωπικού Χαιρετισμού

«Για να (απο)ενεργοποιήσετε πιέστε <1>, για να ακούσετε τον χαιρετισμό σας πιέστε <2>, για να ηχογραφήσετε τον χαιρετισμό σας πιέστε <3>, για να εξέλθετε πιέστε <*>».

Με το <1>, «Για να ενεργοποιήσετε (απενεργοποιήσετε) τον χαιρετισμό σας»,
ο χαιρετισμός σας θα ακουστεί όταν ο καλών φθάσει στη θυρίδα σας ή αν είναι απενεργοποιημένος δεν θα ακουστεί.

Με το <2>, «Για να ακούσετε τον χαιρετισμό σας»,
θα ακουστεί ο χαιρετισμός που έχετε ηχογραφήσει (αν έχετε).

Με το <3>, «Για να ηχογραφήσετε τον χαιρετισμό σας»,
θα σας επιτραπεί να ηχογραφήσετε ένα νέο χαιρετισμό. Θα οδηγηθείτε ώστε να αρχίσετε την ηχογράφηση μετά τον τόνο και θα σταματήσετε την ηχογράφηση πιέζοντας οποιοδήποτε πλήκτρο.

Με τον <*>, «Για να εξέλθετε»,
εξέρχεστε από το μενού αυτό και πηγαίνετε στο μενού προσωπικών επιλογών.

arrowup

5.2 Μενού Επιλογής Ονόματος

«Για να ακούσετε το όνομά σας πιέστε <1>, για να ηχογραφήσετε το όνομά σας πιέστε <2>, για να διαγράψετε το όνομά σας πιέστε <3>, για να εξέλθετε πιέστε <*>».

Για να κάνετε προσωπική τη θυρίδα σας, το σύστημα σας παρέχει τη δυνατότητα να αναγγέλλετε αυτοπροσώπως το όνομά σας. Σε αυτό το μενού το όνομα ηχογραφείται ή διαγράφεται. Όταν εισέλθετε στη θυρίδα σας ως νέος ιδιοκτήτης, το σύστημα θα σας βοηθήσει να φτιάξετε προσωπική τη θυρίδα σας, πράγμα που περιλαμβάνει και την ηχογράφηση του ονόματός σας.

Με το <1>, «Για να ακούσετε το όνομά σας»,
ακούτε το ηχογραφημένο όνομα (αν έχει ήδη ηχογραφηθεί).

Με το <2>, «Για να ηχογραφήσετε το όνομά σας»,
προτρέπεστε να ηχογραφήσετε το όνομά σας μετά τον τόνο. Η ηχογράφηση σταματάει εάν πιεστεί οποιοδήποτε πλήκτρο.

Με το <3>, «Για να διαγράψετε το όνομά σας»,
μπορείτε να διαγράψετε το ήδη ηχογραφημένο όνομά σας. Για επιβεβαίωση θα σας ζητηθεί να πιέσετε <#>.

Με τον <*>, «Για να εξέλθετε»,
πηγαίνετε στο μενού των προσωπικών επιλογών.

arrowup

5.3 Μενού Κωδικού

«Για να εισάγετε ένα νέο κωδικό πιέστε <1>, για να διαγράψετε τον κωδικό σας πιέστε <2>, για να εξέλθετε πιέστε <*

Στο μενού αυτό, ο ιδιοκτήτης μπορεί να εισάγει ένα νέο κωδικό ή να διαγράψει τον κωδικό του από τη θυρίδα του. Εάν ένας κωδικός διαγραφεί, τα μηνύματα που υπάρχουν στην θυρίδα και οι επιλογές του ιδιοκτήτη είναι δυνατό να ακουστούν από τον κάθε ένα. Αυτό δεν συνιστάται και το σύστημα θα προτρέψει τον ιδιοκτήτη να πιέσει <#> για επιβεβαίωση μετά τη διαγραφή του κωδικού.

Με το <1>, «Για να εισάγετε ένα νέο κωδικό»,
μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό σας με ένα καινούργιο. (Ένας κωδικός, αρχικά, δίνεται σε όλους τους νέους ιδιοκτήτες).

Με το <2>, «Για να διαγράψετε τον κωδικό σας»,
μπορείτε να διαγράψετε τον κωδικό σας και να έχετε άμεση πρόσβαση στη θυρίδα σας χωρίς να σας ζητείται κωδικός. Με τον τρόπο αυτό ο οποιοσδήποτε θα έχει πρόσβαση στη θυρίδα σας και δεν συνιστάται. Μετά την επιλογή αυτή, σας ζητείται να πιέσετε <#> για επιβεβαίωση.

Με τον <*>, «Για να εξέλθετε»,
πηγαίνετε στο μενού προσωπικών επιλογών.

arrowup

6. ΜΕΝΟΥ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ

6.1 Σήμα Ηχογράφησης Μηνύματος

«Παρακαλώ ηχογραφείστε το μήνυμά σας μετά τον τόνο. Για να σταματήσετε την ηχογράφηση πιέστε οποιοδήποτε πλήκτρο».

Με αυτή την αναγγελία αρχίζει η ηχογράφηση ενός μηνύματος. Πιέζοντας ένα οποιοδήποτε πλήκτρο, η ηχογράφηση θα σταματήσει.

arrowup

6.2 Μενού Επανάληψης Μηνύματος

«Για να συνεχίσετε την αποστολή πιέστε <1>, για να ανασκόπηση του μηνύματος σας πιέστε <2>, για να ηχογραφήσετε ξανά το μήνυμά σας πιέστε <3>, για επιλογές αποστολής πιέστε <0>».

Μέσα στο μενού αυτό, ο ιδιοκτήτης μπορεί να ακούσει το ηχογραφημένο μήνυμα, να το ηχογραφήσει πάλι εάν δεν τον ικανοποιεί ή απλώς να συνεχίσει την παράδοση μετά την ηχογράφηση.

Με το <1>, «Για να συνεχίσετε την αποστολή», επιβεβαιώνετε το ηχογραφημένο μήνυμα και συνεχίζετε τη διαδικασία αποστολής του.

Με το <2>, «Για να ανασκόπηση του μηνύματος», ακούτε πάλι το μήνυμα που μόλις ηχογραφήθηκε.

Με το <3>, «Για να ηχογραφήσετε πάλι το μήνυμα», διαγράφετε το μήνυμα που ηχογραφήσατε και στη θέση του ηχογραφείτε ένα άλλο, «μετά τον τόνο».

Με το <0>, «Για επιλογές αποστολής», πηγαίνετε στο μενού χαρακτηρισμού μηνύματος.

arrowup

6.3 Μενού Χαρακτηρισμού Μηνύματος

«Για να συνεχίσετε την κανονική παράδοση πιέστε <1>, για να χαρακτηρίσετε το μήνυμα επείγον πιέστε <2>, για να το χαρακτηρίσετε εμπιστευτικό πιέστε <3>, για να το χαρακτηρίσετε επείγον και εμπιστευτικό πιέστε <4>, για απόδειξη παραλαβής πιέστε <5>, χωρίς απόδειξη παραλαβής πιέστε <6>».

Στο μενού αυτό ο ιδιοκτήτης μπορεί να έχει επιπρόσθετες επιλογές ανάλογα με τον τύπο του μηνύματος που θα σταλεί.

Με το <1>, «Για να συνεχίσετε την κανονική παράδοση»,
στέλνετε ένα κοινό μήνυμα στον προορισμό του.

Με το <2>, «Για να χαρακτηρίσετε το μήνυμα επείγον»,
δίνετε στο μήνυμά σας την ιδιότητα να εμφανίζεται επικεφαλής των άλλων μηνυμάτων ανεξάρτητα του χρόνου ηχογράφησης. Εάν ο «χαρακτηρισμός μηνύματος» έχει ενεργοποιηθεί» (υπεύθυνος για την ενεργοποίηση είναι ο διαχειριστής του συστήματος) τότε θα ξεχωρίζονται ακουστικά τα μηνύματα που έχουν προτεραιότητα.

Με το <3>, «Για να το χαρακτηρίσετε εμπιστευτικό»,
υποχρεώνετε το σύστημα να προαναγγείλει στον παραλήπτη το μήνυμά σας ως εμπιστευτικό ώστε αυτός να κλείσει π.χ. την ανοικτή ακρόαση. Επίσης ένα εμπιστευτικό μήνυμα δεν μπορεί να αντιγραφεί σε άλλη θυρίδα!

Με το <4>, «Για να το χαρακτηρίσετε επείγον και εμπιστευτικό»,
δίνετε στο μήνυμά σας και τις δύο ιδιότητες όπως έχουν περιγραφεί.

Με το <5>, «Για απόδειξη παραλαβής»,
εισάγεστε στο μενού προορισμού.

Με το <6>, «Χωρίς απόδειξη παραλαβής»,
συνεχίζετε την διαδικασία παράδοσης χωρίς να πάρετε απόδειξη παραλαβής.

arrowup

6.4 Μενού Επαλήθευσης

«Για να συνεχίσετε χωρίς απόδειξη πιέστε το <1>, για να λάβετε απόδειξη πιέστε το <2>, για να λάβετε απόδειξη μη παραλαβής πιέστε το <3>».

Στο μενού αυτό, ο ιδιοκτήτης μπορεί να χρησιμοποιήσει την δυνατότητα που έχει, να λάβει απόδειξη ότι το μήνυμά του ακούστηκε από τον παραλήπτη. Το σύστημα θα τον πληροφορήσει για την ημερομηνία και την ώρα που το μήνυμα ελήφθη και θα του επαναλάβει το περιεχόμενο του μηνύματος. Αυτό είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο όταν το μήνυμα είναι σοβαρό και χρειάζεται ειδική μεταχείριση.

Με το <1>, «Για να συνεχίσετε χωρίς απόδειξη»,
συνεχίζετε την διαδικασία παράδοσης χωρίς να πάρετε απόδειξη παραλαβής.

Με το <2>, «Για να λάβετε απόδειξη»,
συνεχίζετε τη διαδικασία όμως θα λάβετε απόδειξη παραλαβής.

Με το <3>, «Για να λάβετε απόδειξη μη παραλαβής»,
σας δίδεται η δυνατότητα να εισάγετε ημερομηνία και ώρα πέραν των οποίων δεν θέλετε να ακουστεί το μήνυμα. Εάν το μήνυμα δεν ακουστεί μέχρι τη στιγμή που καθορίσατε, θα λάβετε ειδοποίηση από το σύστημα που θα βεβαιώνει ότι ο παραλήπτης δεν άκουσε το μήνυμα μέχρι τότε. Η επιλογή της ημερομηνίας και ώρας γίνεται όπως και στο μενού μελλοντικής παράδοσης.

arrowup

6.5 Μενού Προορισμού

«Εισάγετε τον αριθμό της θυρίδας ή <#> και τον αριθμό του γκρουπ».

Στο μενού αυτό ο ιδιοκτήτης παροτρύνεται να καθορίσει τον προορισμό του μηνύματος. Μόλις εισαχθεί ο προορισμός, το σύστημα θα επιβεβαιώσει την ορθή εισαγωγή των ψηφίων ανακοινώνοντας: «Το μήνυμα θα σταλεί εις...» και το όνομα της θυρίδας προορισμού.

Εάν εισαχθεί ο αριθμός μίας θυρίδας, το μήνυμα θα σταλεί σε αυτήν. Εάν πιεσθεί # πριν τον αριθμό, το σύστημα θα στείλει το μήνυμα σε ένα γκρουπ. Εάν εισαχθεί αριθμός που δεν ανταποκρίνεται σε θυρίδα ή γκρουπ, το σύστημα θα ανακοινώσει ότι «εισάγατε λάθος προορισμό, παρακαλώ προσπαθήστε ξανά».

arrowup

7. ΜΕΝΟΥ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

«Για άμεση παράδοση πιέστε <1>, για μελλοντική παράδοση πιέστε <2>, για να ακυρώσετε την παράδοση και να εξέλθετε πιέστε <*>».

Στο μενού αυτό ο ιδιοκτήτης θα ενεργοποιήσει την παράδοση του μηνύματος.

Με το <1>, «Για παράδοση τώρα»,
το σύστημα στέλνει το μήνυμα και ο ιδιoκτήτης κατευθύνεται στο μενού σταλμένου μηνύματος.

Με το <2>, «Για μελλοντική παράδοση»,
ο ιδιοκτήτης θα στείλει μήνυμα σε κάποια χρονική στιγμή στο μέλλον. Επιλέγοντας τη δυνατότητα αυτή, ο ιδιοκτήτης εισέρχεται στο μενού μελλοντικής παράδοσης.

Με τον <*>, «Για να ακυρώσετε την παράδοση και να εξέλθετε»,
θα ακυρωθεί και θα σταματήσει η διαδικασία παράδοσης του ηχογραφημένου μηνύματος, αυτό θα διαγραφεί και ο ιδιοκτήτης θα επιστρέψει στο μενού του ιδιοκτήτη.

arrowup

7.1 Μενού Σταλμένου Μηνύματος

«Το μήνυμα εστάλη. Για επιπλέον κατεύθυνση πιέστε <2>, για να εξέλθετε στο βασικό μενού πιέστε <*>».

Στο μενού αυτό θα επιβεβαιωθεί η αποστολή μηνύματος. Επίσης υπάρχουν ακόμη δύο δυνατότητες.

Με το <2>, «Για επιπλέον κατεύθυνση»,
ο ιδιοκτήτης μπορεί να κατευθύνει το μήνυμα και σε περισσότερες από μία κατευθύνσεις. Επιλέγοντας αυτή την δυνατότητα ο ιδιοκτήτης επιστρέφει στο μενού προορισμού.

Με τον <*>, «Για να εξέλθετε στο βασικό μενού»,
επιστρέφετε στο βασικό μενού.

arrowup

7.2 Μενού Μελλοντικής Παράδοσης

«Εισάγετε το μήνα και την ημέρα με <2> ψηφία .... έχετε εισάγει .... για να επιβεβαιώσετε και να συνεχίσετε πιέστε <1>, για να αλλάξετε πιέστε <2
«Εισάγετε την ώρα πιέζοντας <*> για προ μεσημβρίας και <#> για μετά μεσημβρίας .... έχετε εισάγει .... για να επιβεβαιώσετε και να συνεχίσετε, πιέστε <1>, για να αλλάξετε πιέστε <2>».

Στο μενού αυτό, ο ιδιοκτήτης καθορίζει την ημερομηνία και την ώρα της μελλοντικής παράδοσης του μηνύματος. Μετά από κάθε εισαγωγή, το σύστημα την αναφέρει για να βεβαιωθεί η ορθή επιλογή. Ο ιδιοκτήτης συμφωνεί και συνεχίζει την παράδοση ή αλλάζει τα δεδομένα εάν έγινε λάθος.

Με το <1>, «Για επιβεβαίωση και συνέχιση της παράδοσης», ο ιδιοκτήτης συνεχίζει στο επόμενο μενού.

Με το <2>, «Για αλλαγή», ο ιδιοκτήτης επανέρχεται στην αρχή του παρόντος μενού.

arrowup

7.3 Μενού Επιλογών Απαντήσεων

«Για να απαντήσετε πιέστε <1>, για να κατευθύνετε το μήνυμα σε άλλον προορισμό πιέστε <2>».

Όταν ένα μήνυμα ακουστεί, ο ιδιοκτήτης έχει τη δυνατότητα να απαντήσει στο συγκεκριμένο μήνυμα. Επιλέγοντας «απάντηση» ο ιδιοκτήτης κατευθύνεται σε αυτό το μενού.

Με το <1>, «Για να απαντήσετε»,
ο ιδιοκτήτης θα ηχογραφήσει μία απάντηση στο μήνυμα που έλαβε από έναν άλλο ιδιοκτήτη θυρίδας. Εφόσον πρόκειται για απάντηση, ο ιδιοκτήτης δεν χρειάζεται να καθορίσει τον προορισμό της γιατί αυτό θα γίνει αυτόματα από το σύστημα.

Με το <2>, «Για να κατευθύνετε το μήνυμα σε άλλον προορισμό»,
ο ιδιοκτήτης εφόσον θέλει να στείλει το μήνυμα σε άλλη θυρίδα ή γκρουπ, θα οδηγηθεί στο μενού καθορισμού προορισμού

arrowup

7.4 Μενού Σχολίων

«Για να στείλετε το μήνυμα αυτό χωρίς σχόλια πιέστε <1>, για να προσθέσετε σχόλια πιέστε <2>».

Με το μενού αυτό, ο ιδιοκτήτης έχει την ευκαιρία να προσθέσει σχόλιο σε ένα επανακατευθυνόμενο μήνυμα.

Με το <1>, «για να στείλετε το μήνυμα χωρίς σχόλια» η επανακατεύθυνση του μηνύματος γίνεται χωρίς σχολιασμό σας.

Με το <2>, «για να προσθέσετε σχόλια» θα μπορέσετε να ηχογραφήσετε ένα σχόλιο στο μήνυμα.

Το σύστημα θα σας παροτρύνει σε αυτό, λέγοντας «παρακαλώ ηχογραφείστε το μήνυμα μετά τον τόνο. Για να σταματήσετε πιέστε οποιοδήποτε πλήκτρο». Μόλις τελειώσει η ηχογράφηση ο ιδιοκτήτης κατευθύνεται στο μενού προαποστολής

arrowup

7.5 Μενού Προαποστολής

«Για να συνεχίσετε την αποστολή πιέστε <1>, για επιστροφή απόδειξης παραλαβής πιέστε <2>, για επείγον και απόδειξη παραλαβής πιέστε <3>».

Στο μενού αυτό ο ιδιοκτήτης έχει τρεις ακόμη επιλογές πριν το μήνυμα επανακατευθυνθεί και σταλεί.

Με το <1>, «Για να συνεχίσετε την αποστολή»
το σύστημα θα ξεκινήσει τη διαδικασία παράδοσης χωρίς άλλη επιλογή. Τότε ο ιδιοκτήτης θα κατευθυνθεί στο μενού μηνυμάτων που έχουν σταλεί.

Με το <2>, «Για επιστροφή απόδειξης παραλαβής»
θα ενεργοποιηθεί η δυνατότητα εμφάνισης απόδειξης ότι το μήνυμα παρελήφθη.

Με το <3>, «Για επείγον και απόδειξη παραλαβής»
θα τοποθετηθεί στο μήνυμα ο χαρακτηρισμός «επείγον» επί πλέον της εμφάνισης απόδειξης ότι το μήνυμα παρελήφθη.

arrowup

8. ΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΥ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥ

«Για να ηχογραφήσετε τον προσωρινό σας χαιρετισμό πιέστε <1>, για να ακούσετε τον προσωρινό σας χαιρετισμό πιέστε <2>, για να ενεργοποιήσετε τον προσωρινό σας χαιρετισμό πιέστε <3>, για να ενεργοποιήσετε τον κανονικό σας χαιρετισμό πιέστε <4>, για να απενεργοποιήσετε τον χαιρετισμό πιέστε <5>».

Με το μενού αυτό, ο ιδιοκτήτης ελέγχει τον παροδικό του χαιρετισμό. Ο χαιρετισμός αυτός μπορεί να χρησιμοποιηθεί αντί του κανονικού χαιρετισμού όταν ένα ασυνήθιστο γεγονός συμβεί (π.χ. έκτακτη απουσία)

Με το <1>, «Για να ηχογραφήσετε τον προσωρινό σας χαιρετισμό»
θα ηχογραφηθεί ο προσωρινός σας χαιρετισμός.

Με το <2>, «Για να ακούσετε τον προσωρινό σας χαιρετισμό»
θα ακουστεί πάλι ο προσωρινός σας χαιρετισμός

Με το <3>, «Για να ενεργοποιήσετε τον προσωρινό σας χαιρετισμό»
ενεργοποιείται ο προσωρινός χαιρετισμός και δεν ακούγεται ο κανονικός χαιρετισμός.

Με το <4>, «Για να ενεργοποιήσετε τον κανονικό σας χαιρετισμό»
ακυρώνεται η ενεργοποίηση του παροδικού και ενεργοποιείται ο κανονικός χαιρετισμός.

Με το <5>, «Για να απενεργοποιήσετε τον χαιρετισμό»
θα απενεργοποιηθούν όλοι οι χαιρετισμοί.

arrowup

9. ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ

  1. Για να ανακτήσετε τα μηνύματα από ένα εσωτερικό τηλέφωνο καλείτε το 299 και στην συνέχεια δίνετε τον κωδικό που έχετε προσδιορίσει κατά την διάρκεια της διαμόρφωσης της θυρίδας σας.
  2. Για να ανακτήσετε τα μηνύματα από ένα εξωτερικό τηλέφωνο, εφόσον καλέσετε το νούμερο του συστήματος (δηλαδή +302108203 299) πληκτρολογείτε #ΧΧΧ (όπου ΧΧΧ είναι το εσωτερικό σας νούμερο). Θα ζητηθεί ο κωδικός σας και θα μπείτε στην θυρίδα σας.

Σημείωση : Η συσκευή από την οποία ανακτάτε τα μηνύματα σας θα πρέπει να είναι τονική συσκευή.

Στην συνέχεια παρατίθεται ένας συνοπτικός οδηγός, ο οποίος εμφανίζει τη ροή των διαφόρων επιλογών του συστήματος και έχει σαν στόχο να σας βοηθήσει να προσανατολιστείτε μέσα στο Voice Mail.
arrowup

Συνοπτικός οδηγός χρήσεως του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου Φωνής (VOICEMAIL)

Αναζήτηση μηνύματος αυτόματου τηλεφωνητή (voice mail): 299 ή +302108203 299 από εξωτερική γραμμή

    Δυνατότητες Τηλεφωνικού Κέντρου

    • Προώθηση Κλήσεων σε άλλο εσωτερικό νούμερο
    • Ομαδοποίηση τηλεφωνικών αριθμών
    • Μεταφορά κλήσης σε άλλο εσωτερικό νούμερο
    • Τριμερής τηλεφωνική διάσκεψη

    Σύστημα Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου Φωνής (Voice Mail)

    Οδηγίες διαμόρφωσης της προσωπικής σας θυρίδας

arrowup

ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟY

Προώθηση κλήσεων σε άλλο εσωτερικό νούμερο

Από την τηλεφωνική συσκευή για της οποίας το νούμερο επιθυμείτε να ενεργοποιήσετε την προώθηση κλήσεων, πληκτρολογείτε: *721 εσωτερικό_νούμερο_προώθησης, προκειμένου να ανακαλέσετε την προώθηση, πληκτρολογείτε από την τηλεφωνική συσκευή από την οποία έγινε η προώθηση: *761.

Ομαδοποίηση τηλεφωνικών αριθμών

Όταν υπάρχουν περισσότερα από δύο τηλέφωνα (διαφορετικά εσωτερικά νούμερα) σε ένα χώρο, μπορείτε να τα ομαδοποιήσετε έτσι ώστε να μπορείτε να απαντάτε από μία συσκευή οποιοδήποτε από τα ομαδοποιημένα νούμερα κι αν χτυπάει. Προκειμένου να ομαδοποιηθούν τα τηλέφωνα θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Διαχείρισης Δικτύων.

Από τη στιγμή που έχει πραγματοποιηθεί η ομαδοποίηση, μπορείτε να «απαντήσετε» σε οποιοδήποτε τηλέφωνο της ομάδας χτυπήσει με : *6.


Μεταφορά κλήσης σε άλλο εσωτερικό νούμερο

Προκειμένου να μεταφέρετε μία κλήση στην οποία έχετε ήδη απαντήσει σε άλλο εσωτερικό νούμερο, πληκτρολογήστε R (recall) και το αντίστοιχο εσωτερικό νούμερο.


Τριμερής τηλεφωνική διάσκεψη

Δίνεται δυνατότητα τριμερούς τηλεφωνικής διάσκεψης. Έστω Α, Β και Γ τα τρία μέρη που επιθυμούν να συμμετάσχουν στην διάσκεψη, τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν προκειμένου να επιτευχθεί η τριμερής σύνδεση είναι τα ακόλουθα:

  1. Ο Α καλεί τον Β. Συνδέονται ο Α με τον Β.
  2. Ο Α καλεί τον Γ ως εξής: Εάν ο Γ έχει εσωτερικό νούμερο, ο Α πληκτρολογεί R (recall)*75 και το τριψήφιο εσωτερικό νούμερο του Γ , για παράδειγμα R*75 900 . Εάν ο Γ έχει εξωτερικό νούμερο ο Α πληκτρολογεί R (recall)*750 και τον αριθμό του Γ, για παράδειγμα R*750 210xxxxxxx.
  3. Ο Α πληκτρολογεί R και η σύνδεση έχει πραγματοποιηθεί.

 

arrowup